Mark Castaldo is producer.
Er zijn 2 films gevonden.

The Perfect Tenant

2000 | Misdaad, Actiefilm, Thriller

Verenigde Staten 2000. Misdaad van Doug Campbell. Met o.a. Linda Purl, Maxwell Caulfield, Stacy Hogue, Melissa Behr en Earl Holliman.

Als jongen van negen zag David Summer (Caulfield) hoe zijn vader (Kriesa) zich op kerstavond had opgehangen omdat een zekere Jessica (Purl) zijn pa beschuldigd had van verkrachting. David wordt opgenomen in een psychiatrische inrichting om zijn trauma te verwerken. Als hij twintig is, wordt hij als genezen verklaard en verlaat de inrichting. David is bezeten van wraak en spoort Jessica op, die inmiddels getrouwd is met Arthur Michaels (Holliman) en moeder van een dochter, Laura (Hogue). David vermoordt de huurder van haar gastenverblijf en meldt zich dan als Bryan Hartwell, een student die binnenkort afstudeert en rust nodig heeft om zijn examens voor te bereiden. Wat er verder gebeurt laat zich gemakkelijk raden in het supersaaie scenario van regisseur Campbell, M. Todd Bonin en Jim Vines. Het was de bedoeling dat Caulfield een soort Norman Bates uit PSYCHO zou spelen, maar met zijn houterige spel komt hij in de verste verten niet in de buurt van de legendarische Anthony Perkins. Bovendien is het dialoog onwerkelijk en niet geloofwaardig. De film neemt een loopje met de intellectuele vermogens van de kijker. Het camerawerk is van M. David Mullen.

The Perfect Nanny

2000 | Thriller

Verenigde Staten 2000. Thriller van Robert Malenfant en Rob Malenfant. Met o.a. Tracy Nelson, Bruce Boxleitner, Katherine Helmond, Susan Blakely en Dana Barron.

Angela McBride (Nelson) wordt verpleegd in een psychiatrische inrichting. Na enige tijd mag zij als genezen verklaard de instelling verlaten, maar de wijze, waarop zij haar concurrenten uitschakelt als ze solliciteert naar een baan als assistente van Dr. Robert Lewis (Boxleitner), doet de kijker toch wel ernstig twijfelen of ze soms toch nog een immens probleem heeft. Er ontstaat wel enige verwarring bij dezelfde kijker over het feit dat Angela haar naam veranderd heeft in Nikki Harcourt, want de toeschouwer denkt nu dat zij haar identiteit verborgen wil houden om gemakkelijker wraak op deze en gene te kunnen nemen. Inderdaad er vallen de nodige lijken, maar we tasten in het duister over het motief, zo niet meerdere. Als we in de finale erachter zijn dat Angela, resp. Nikki heel veel liefde tekort is gekomen, kunnen we het wel begrijpen, maar zijn we in de film behoorlijk ontgoocheld. Het redelijke spel van de hoofdrollen redt deze rolprent voor de totale ondergang. Het scenario van Christine Conradt en Richard Gilbert-Hill is maar zozo. Het camerawerk van Don E. FauntLeRoy is onberispelijk.