Anthony Esposito: productie.
Er zijn 4 films gevonden.

Betrayal

2003 | Actiefilm, Thriller

Verenigde Staten 2003. Actiefilm van Mark L. Lester. Met o.a. Erika Eleniak, James Remar, Julie Du Page, Adam Baldwin en Jeremy Lelliott.

Huisvrouw Emily Shaw en haar zestienjarige zoon Kerry moeten zo snel mogelijk uit LA verdwijnen, omdat de liftster die ze meegenomen hebben een huurmoordenares van de maffia blijkt te zijn.

Camouflage

2001 | Komedie, Actiefilm

Verenigde Staten 2001. Komedie van James Keach. Met o.a. Leslie Nielsen, Lochlyn Munro, Vanessa Angel, William Forsythe en Patrick Warburton.

Mislukte acteur besluit privé-detective te worden en krijgt van een oudere, norse speurder zijn eerste opdracht: hij moet in het stadje Beaver Ridge een overspelige echtgenote observeren. Een plotselinge moord zorgt vervolgens voor de nodige onrust.

Lured Innocence

1999 | Thriller

Verenigde Staten 1999. Thriller van Kikuo Kawasaki. Met o.a. Marley Shelton, Dennis Hopper, Devon Gummersall, Talia Shire en Cheri Oteri.

Een journalist keert terug naar zijn geboorteplaats om er een moordzaak te verslaan. Een knappe vrouw staat terecht voor de moord op de echtgenote van haar rijke vriend. Al snel wordt de reporter betrokken in het alibi van de vrouw en is hij kroongetuige

Road Ends

1997 | Actiefilm, Thriller

Verenigde Staten 1997. Actiefilm van Rick King. Met o.a. Dennis Hopper, Peter Coyote, Chris Sarandon, Mariel Hemingway en Joanna Gleason.

Het aardige van deze verder nogal routineuze tv-film is de ambiguïteit van de personages. Wie deugt, en wie deugt er niet? Het eerste kwartier à half uur is dat niet zonder meer duidelijk. Behalve in twee gevallen: hotelhoudster Kat (Hemingway) is een pracht meid, en ook de sheriff (Hopper) doet geen vlieg kwaad. Maar hoe zit het met Maceda, het type geheimzinnige vreemdeling gespeeld door Chris Sarandon, en de FBI-agenten die hem op de hielen zitten. Road ends zit vol western-thematiek en symboliek. De titel zelf laat de kijker weinig hoop, de plaats van handeling heet Diesirae, Dag der Wrake dus, en de sheriff luistert naar de naam Gilchrist. Ook in de cameravoering wordt gelet op beeldsymboliek: vlak voor een problematische ontmoeting bijvoorbeeld scheert de camera over een vervaarlijk puntig hek.