Frank Lipsik is producer.
Er zijn 2 films gevonden.

Il profumo dell'invisibile

1997 | Animatie, Erotiek

Italië/Frankrijk 1997. Animatie van Francis Nielsen.

Een cameraploeg interviewt ex-actrice Honey die met haar autobiografie een sensatie heeft gecreëerd. Honey vertelt over haar leven, hoe ze opgevoed werd op een nonnenschool, waar ze wegliep om balletdanseres te worden. Ze kwam terecht in een striplokaal. Hier werd ze opgemerkt door een filmregisseur die haar een rol aanbood in een reeks pornofilms. Dan ontmoet ze Duncan Wells, de achterneef van H.G. Wells. Duncan heeft de formule van The Invisible Man uitgewerkt en op zichzelf toegepast. Het probleem is echter dat niemand gelooft dat ze in het gezelschap vertoeft van een onzichtbare man, ook al ruikt iedereen de caramelgeur die met het experiment samengaat. De verfilming van de cultstrip van de Italiaanse tekenaar Milo Manara mist het bijtende cynisme van zijn boek en komt weinig geloofwaardig over. Bovendien zijn de getekende pornosequenties nauwelijks opwindend. De kijker verliest al vlug zijn interesse en grijpt naar het stripboek dat oneindig veel beter is. Het scenario werd geschreven door Nathalie Novak en Jean- François Sévenin. De personages spreken in de afgrijselijke Engelstalige versie met de stemmen van Kim Michelle Broderick, Peter Hudson, Consuelo de Haviland en Eric Assenflinn. Engelse titel: BUTTERSCOTCH, Franse co-productietitel: LE PARFUM DE L'INVISIBLE.

Palace

1985 | Oorlogsfilm, Romantiek, Komedie

Frankrijk/Duitsland 1985. Oorlogsfilm van Edouard Molinaro. Met o.a. Joachim Hansen, Daniel Auteuil, Claude Brasseur, Gudrun Landgrebe en Jean-Pierre Castaldi.

De film gaat over twee broers, allebei Frans soldaat, die zich in een Duits krijgsgevangenenkamp bevinden. Terwijl de ene zich aan de omstandigheden aanpast en er het beste van probeert te maken blijft de andere een vechter die zich tegen vriendschappelijke betrekkingen met de vijand verzet. Hierdoor komt ook hun onderlinge relatie in het spanningsveld van broederlijke lotsverbondenheid en ideologische strijd terecht. Scenario van Alain Godard en de regisseur. Camerawerk van Michael Epp.