Chris Allen: cast en scenario.
Er zijn 3 films gevonden.

Bi-Coastal

1985 | Erotiek

Verenigde Staten 1985. Erotiek van Paul Norman. Met o.a. Cara Lott, Sheri St. Claire, Ricky Turner, Chris Allen en Pat Manning.

Lott geraakt als onschuldig meisje van het platteland aan de Amerikaanse westkust betrokken bij een bemiddelingsbureau voor fotomodellen, waardoor ze tercht komt in pornofilms. Zij komt er ook achter dat haar vaste vriendje een relatie heeft met een man. Destijds bestempeld als doorbraakfilm in het porno biseks-genre. Een geloofwaardig verhaal dat professioneel is verfilmd.

In God We Trust

1980 | Komedie

Verenigde Staten 1980. Komedie van Marty Feldman. Met o.a. Marty Feldman, Peter Boyle, Louise Lasser, Richard Pryor en Wilfrid Hyde-White.

De naïeve monnik Feldman trekt naar Los Angeles om geld in te zamelen voor zijn klooster. Een komedie die tragisch genoeg weinig leuks biedt - inclusief Pryor, die God speelt. Geschreven en geregisseerd door Feldman.

Marty Feldman: What Do I Spy With My Little Eye?

1974 | Documentaire, Biografie

Verenigd Koninkrijk​/​​Duitsland 1974. Documentaire van Jochen Wolf. Met o.a. Marty Feldman, Chris Allen, Roland McLeod, Don Archell en Lauretta Feldman.

Tijdens een zes weken durende toernee die Marty Feldman (1933-1983) in 1974 langs de belangrijkste Britse muziektheaters voerde kregen de makers de kans om regelmatig met hem te praten, in zijn kleedkamer, in zijn hotel, onderweg op straat. Marty praat ongedwongen over zijn jeugd, zijn opleiding, zijn loopbaan en zijn films. Hij spreekt zijn bewondering uit voor Buster Keaton, de meest geniale komiek die de wereld ooit kende. Hollywood heeft hem echter gebroken en Marty is niet van plan om dat met hem te laten gebeuren. Het relaas van Marty wordt onderbroken door beelden van repetities en van optredens. Zijn vrouw Lauretta en moeder Cecilia mogen hun gedacht zeggen van Marty als echtgenoot en zoon. Erg onthullend is het allemaal niet en veel nieuws kom je niet over hem te weten. Vooral voor zijn fans is het interessant omdat deze hun idool eens langs een andere kant leren kennen. Wolf schreef zelf het scenario en herwerkte zijn documentaire in 1997, echter zonder over de plotselinge, relatief vroege dood van Marty te gewagen. Yvonne Hilke monteerde en achter de camera stond Hans Walter.