Ulises Dumont

Acteur

Ulises Dumont is acteur.
Er zijn 25 films gevonden.

Morir en San Hilario

2005 | Komedie

Spanje 2005. Komedie van Laura Mañá. Met o.a. Lluís Homar, Ana Fernandez, Ferran Rañe, Ulises Dumont en Juan Echanove.

Het Argentijnse dorpje San Hilario komt tot leven door de komst van een buitenstaander. Alleen arriveert niet de verwachte oude kunstenaar, maar een voortvluchtige misdadiger. De personages In Laura Mañá's komedie mogen zich gedragen alsof ze nieuwe levenslust hebben gevonden, de film kabbelt even sloom voort.

Grimm

2003 | Fantasy, Avonturenfilm, Thriller, Komedie, Drama

Nederland 2003. Fantasy van Alex van Warmerdam. Met o.a. Jacob Derwig, Halina Reijn, Elvira Mínguez, Annet Malherbe en Johan Leysen.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Smoking Room

2002 | Drama

Spanje 2002. Drama van Roger Gual en Julio Wallovits. Met o.a. Pep Molina, Ulises Dumont en Vicky Peña.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Rosarigasinos (Presos del olvido)

2001 |

2001. Rodrigo Grande. Met o.a. M. Demare, Ulises Dumont en Federico Luppi.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Los dias de la vida

2000 |

Spanje 2000. Francisco d'Intino. Met o.a. Jose Luis Alfonso, Ulises Dumont en Virginia Lago.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Yepeto

1999 |

1999. Eduardo Calcagno. Met o.a. Alejandra Flechner, Nicolas Cabre en Ulises Dumont.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Sólo gente

1999 |

1999. Roberto Maiocco. Met o.a. Ulises Dumont, Lito Cruz en Pablo Echarri.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

El mismo amor

1999 | Komedie, Romantiek

Verenigde Staten 1999. Komedie van Juan José Campanella. Met o.a. Ulises Dumont, Soledad Villamil en Ricardo Darín.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Cerce de la frontera

1999 |

1999. Rodlfo Duran. Met o.a. Leonor Manso, Ulises Dumont en Claudio Gallardou.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

Cerca de la frontera

1999 | Drama

Argentinië 1999. Drama van Rodolfo Dur n. Met o.a. Leonor Manso, Ulises Dumont, Claudio Gallardou, Alberto Benegas en Victor Laplace.

Een viaduct naar de zon, geroosterd hondenvlees, een bedorven advocaat in het dorp van The Good, the Bad and the Ugly: Grimm is een visuele fabel. Een fabel waarin de dialogen volstrekt ondergeschikt zijn aan de fascinerende beelden. Van Warmerdam stuwt het duo Jacob Derwig en Halina Reijn - hier als broer en zus - door een wonderlijk drieluik dat begint als ze door vader worden achtergelaten in een winters bos. Via het Spaanse landhuis van boze chirurg Diego gaan de twee - inmiddels over lijken - naar een stoffig dorpje voor de finale beproeving van hun liefde. Grimm werd bekroond en bekritiseerd.

El viento se llevó lo qué

1998 | Komedie, Experimenteel, Fantasy, Drama

Frankrijk/Spanje/Argentinië/Nederland 1998. Komedie van Alejandro Agresti. Met o.a. Vera Fogwill, Ángela Molina, Fabián Vena, Jean Rochefort en Ulises Dumont.

Het is 1972. Soledad is één van de drie vrouwelijke taxichauffeuses in Buenos Aires. Wanneer ze voor de zoveelste keer door een klant wordt lastiggevallen verlaat ze de stad en haar saaie leven. Met pech strandt ze tenslotte in een troosteloos stadje aan het einde van de wereld in Patagonië. Kranten, radio en televisie zijn er niet. Het enige amusement -en contact met de buitenwereld- vormt de plaatselijke bioscoop, waar filmkopieën worden vertoond die (na talloze vertoningen elders) beschadigd, verknipt, verminkt en incompleet zijn. Het gevolg is dat de bewoners al generaties lang deze wanorde als de werkelijkheid ervaren. Ze spreken, handelen en denken zonder enige vorm van logica, net zoals de mensen in de film. Soledad verblijft in het hotel van Dona Mirta en wordt verliefd op Pedro, de plaatselijke filmcriticus, wiens kritieken uiteraard ook net zo verknipt zijn als de films. Voor de bewoners is Edgar Wexley de beroemdste en meest geliefde acteur in de geschiedenis. De originele films waarin hij speelt zijn verschrikkelijk, maar door alle verdwenen stukken uit de kopieën en de niet bedoelde schnitts, zijn het ware meesterwerken geworden. De geliefde acteur wordt uitgenodigd in de kleine stad

Sus ojos se cerraron/Tango's are for two

1997 |

Argentinië/Zweden 1997. Jaime Chávarri. Met o.a. Renzo Franchi, Aitana Sánchez-Gijón, Raul Brambilla, Ulises Dumont en Juan Echanove.

Tango-zanger Renzo Franchi (Grandinetti) ontmoet in het Buenos Aires rond 1930 Juanita (Sánchez-Gijón), de vriendin van de gitarist uit zijn band. Juanita is gebiologeerd door de overeenkomsten die Renzo heeft met de beroemde tango-ster Carlos Gardel. Zij dumpt de gitarist, klampt zich vast aan Renzo en laat hem steeds meer op Carlos Gardel lijken. Op een dag mag Renzo zelfs bij de radio invallen voor de echte, verhinderde Gardel. Terwijl de liefde tussen Renzo en Juanita bloeit verwelkt de eigen identiteit van Renzo. De Spaanse regisseur Chávarri doet de oude Argentijnse hoogtijdagen van de tango wonderwel terugkeren in zijn film. De legendarische Gardel, die in een vliegtuigramp overleed, herleeft in Grandinetti, geholpen door de stem van de tegenwoordig bekendste imitator van Gardel, de Chileen Rafael Rojas. Het mooie verhaal van 'Zijn ogen sloten en de wereld ging door' houdt de deur open voor een Latijns-Amerikaans equivalent van de 'Elvis lives'-mythe. (IdH/VPRO Gids)

Sus ojos se cerraron

1997 | Drama, Muziek

Spanje/Argentinië 1997. Drama van Jaime Chávarri. Met o.a. Aitana Sánchez-Gijón, Dario Grandinetti, Juan Echanove en Ulises Dumont.

Gustavo (Echanove), de vriend van fabrieksarbeidster Juanita (S[KA1]anchez-Gij[KA1]on) speelt in een tango-orkestje. Juanita is een onvoorwaardelijke fan van Carlos Gardel, de Argentijnse tangolegende, die in 1935 bij een vliegtuigongeluk om het leven kwam, net als Buddy Holly later. Renzo Franchi (Grandinetti) zingt in het bandje en doet verschrikkelijk zijn best om er uit te zien als Gardel en imiteert zelfs diens stem. Juanita geilt behoorlijk op zijn act en valt ervoor, waarop Gustavo het nakijken heeft. Renzo beleeft algauw een hoogtepunt als hij voor Gardel mag invallen bij een reclamespotje op de radio. Verblind door het succesje en inhakend op Gardels immense populariteit gaat de band op toernee door eigen land en de buurlanden, met Juanita als groupie. De zaken vallen Juanita als eerste behoorlijk tegen en ze taait af naar huis. Kort erop verlaat Gustavo de band. Renzo gaat intussen volledig uit zijn dak als hij in Colombia de kans krijgt om in te vallen voor Carlos Gardel, maar ook Renzo wacht een duister noodlot... Kijkers, die van tangomuziek houden en op de hoogte zijn van het sfeertje zullen met volle teugen genieten van deze rolprent; anderen laten zich best vermaken door de mooi geproduceerde film, al zullen zij vinden dat het scenario van Oscar Plasencia en Raul Brambilla teveel zijpaden bewandelt, waardoor de personages onderontwikkeld blijven. De spelprestaties van Sánchez-Gijón en Dumont staan echter op een hoog peil en veteraan Chávarri laat zien dat hij zijn vak als regisseur beheerst. Gemaakt met geld van o.a. de Spaanse en Argentijnse tv. Sfeervol camerawerk van Carlos Cusi. Dolby.

Historias clandestinas de la Habana

1997 |

Argentinië/Cuba 1997. Diego Musiak. Met o.a. Ulises Dumont, Jorge Perugorría en Susu Pecoraro.

Gustavo (Echanove), de vriend van fabrieksarbeidster Juanita (S[KA1]anchez-Gij[KA1]on) speelt in een tango-orkestje. Juanita is een onvoorwaardelijke fan van Carlos Gardel, de Argentijnse tangolegende, die in 1935 bij een vliegtuigongeluk om het leven kwam, net als Buddy Holly later. Renzo Franchi (Grandinetti) zingt in het bandje en doet verschrikkelijk zijn best om er uit te zien als Gardel en imiteert zelfs diens stem. Juanita geilt behoorlijk op zijn act en valt ervoor, waarop Gustavo het nakijken heeft. Renzo beleeft algauw een hoogtepunt als hij voor Gardel mag invallen bij een reclamespotje op de radio. Verblind door het succesje en inhakend op Gardels immense populariteit gaat de band op toernee door eigen land en de buurlanden, met Juanita als groupie. De zaken vallen Juanita als eerste behoorlijk tegen en ze taait af naar huis. Kort erop verlaat Gustavo de band. Renzo gaat intussen volledig uit zijn dak als hij in Colombia de kans krijgt om in te vallen voor Carlos Gardel, maar ook Renzo wacht een duister noodlot... Kijkers, die van tangomuziek houden en op de hoogte zijn van het sfeertje zullen met volle teugen genieten van deze rolprent; anderen laten zich best vermaken door de mooi geproduceerde film, al zullen zij vinden dat het scenario van Oscar Plasencia en Raul Brambilla teveel zijpaden bewandelt, waardoor de personages onderontwikkeld blijven. De spelprestaties van Sánchez-Gijón en Dumont staan echter op een hoog peil en veteraan Chávarri laat zien dat hij zijn vak als regisseur beheerst. Gemaakt met geld van o.a. de Spaanse en Argentijnse tv. Sfeervol camerawerk van Carlos Cusi. Dolby.

El che

1997 |

1997. Anibal di Salvo. Met o.a. Daniel Freire, Ulises Dumont en Miguel Ruiz Diaz.

Gustavo (Echanove), de vriend van fabrieksarbeidster Juanita (S[KA1]anchez-Gij[KA1]on) speelt in een tango-orkestje. Juanita is een onvoorwaardelijke fan van Carlos Gardel, de Argentijnse tangolegende, die in 1935 bij een vliegtuigongeluk om het leven kwam, net als Buddy Holly later. Renzo Franchi (Grandinetti) zingt in het bandje en doet verschrikkelijk zijn best om er uit te zien als Gardel en imiteert zelfs diens stem. Juanita geilt behoorlijk op zijn act en valt ervoor, waarop Gustavo het nakijken heeft. Renzo beleeft algauw een hoogtepunt als hij voor Gardel mag invallen bij een reclamespotje op de radio. Verblind door het succesje en inhakend op Gardels immense populariteit gaat de band op toernee door eigen land en de buurlanden, met Juanita als groupie. De zaken vallen Juanita als eerste behoorlijk tegen en ze taait af naar huis. Kort erop verlaat Gustavo de band. Renzo gaat intussen volledig uit zijn dak als hij in Colombia de kans krijgt om in te vallen voor Carlos Gardel, maar ook Renzo wacht een duister noodlot... Kijkers, die van tangomuziek houden en op de hoogte zijn van het sfeertje zullen met volle teugen genieten van deze rolprent; anderen laten zich best vermaken door de mooi geproduceerde film, al zullen zij vinden dat het scenario van Oscar Plasencia en Raul Brambilla teveel zijpaden bewandelt, waardoor de personages onderontwikkeld blijven. De spelprestaties van Sánchez-Gijón en Dumont staan echter op een hoog peil en veteraan Chávarri laat zien dat hij zijn vak als regisseur beheerst. Gemaakt met geld van o.a. de Spaanse en Argentijnse tv. Sfeervol camerawerk van Carlos Cusi. Dolby.

El censor

1995 | Fantasy

Argentinië 1995. Fantasy van Eduardo Calcagno. Met o.a. Ulises Dumont, Lorenzo Quinteros, Patricio Contreras, Rubén Szuchmacher en Alberto Segado.

Tijdens het Argentijnse generaalsregime is Ra[KA1]ul Veirave (Dumont) censor bij de film. Hij doet zijn werk uit overtuiging, want hij gelooft heilig in de zaak van de regering. Drie onverkwikkelijke situaties brengen verandering in zijn comfortabele positie: hem wordt gevraagd van zijn verbindingen gebruik te maken om uit te vinden wat er met de zoon van een vriend is gebeurd, die spoorloos is; hij moet drastisch snijden in een film, terwijl hij van de regisseur, weliswaar niet openlijk, een groot bewonderaar is, en zijn eigen zoon walgt van hem en is vertrokken naar zijn moeder, die in Mexico woont. Temidden van deze gewetensconflicten wordt hij naar de toekomst getransponeerd. Hij ontdekt dat de Nieuwe Orde alles heeft afgeschaft, waarvoor hij als moraalridder een kruisvaart had ondernomen en dat de veelbelovende actrice, waarvan hij een leuke hoeveelheid materiaal had verzameld, haar talent verkwanseld heeft als koningin van de porno. Ra[KA1]ul stelt nu alles in het werk om te voorkomen dat de toekomst uitkomt. Weliswaar een interessante film, maar het thema is langzamerhand toch wel achterhaald en Argentini[KA3]e levert een taai gevecht om een normaal (Zuid-Amerikaans) land te worden. Het scenario is van Alan Pauls, Jorge Goldenberg naar een idee van regisseur Calcagno. Het camerawerk was in handen van José María Hermo.

La pelicula del rey

1986 | Historische film, Komedie

Argentinië/Liechtenstein 1986. Historische film van Carlos Sorin. Met o.a. Ulises Dumont, Julio Chávez, Villanueva Cosse, Ana Maria Giunta en Miguel Dedovich.

Het epos van het draaien van een film in Argentinië met de avonturen van de waanzinnig-megalomane Orélie Antoine de Tounnens, een Fransman, die er in 1861 in slaagde zich tot koning van Patagonië te laten kronen. De figuur van de maker van de film in de film versmelt geleidelijk aan met het personage van de gekke monarch. Debuutfilm van Sorin, een product van de Argentijnse underground-cinema, meteen goed voor een Zilveren Leeuw op het Festival van Venetië in 1986.

El hombre que gano la razón

1986 | Experimenteel

Argentinië/Nederland 1986. Experimenteel van Alejandro Agresti. Met o.a. Elio Marchi, Sergio Poves Campos, Marina Skell en Ulises Dumont.

De debuutfilm van Agresti, die in Argentinië niet genoeg financiële middelen vond, maar steun kreeg uit Nederland. Van een verhaal is nauwelijks sprake, een schrijver raakt in de war door zijn op hol geslagen fantasie. Agresti put zich uit in vreemde cameraposities, waar op zich niets tegen is, maar het leidt hier niet tot een boeiend kijkspel.

El diá que me quieras

1986 | Komedie

Venezuela/Colombia 1986. Komedie van Sergio Dow. Met o.a. Graciela Dufau, Fausto Verdial, María Eugenia Dávila en Ulises Dumont.

De stad Caracas wordt bezocht door Carlos Gardel. De familie Anzisar kent hem toevallig en zijn bezoek veroorzaakt de nodige opschudding bij de vrouwelijke leden van de familie: de oude vrijster, de verloofde van de militante communist en het naïeve meisje dat met de zanger dweept. Vrij smakeloze en onbeholpen komedie.

La pel´cula del rey

1985 | Komedie

Argentinië 1985. Komedie van Carlos Sorin. Met o.a. Villanueva Cosse, Julio Chaves en Ulises Dumont.

De stad Caracas wordt bezocht door Carlos Gardel. De familie Anzisar kent hem toevallig en zijn bezoek veroorzaakt de nodige opschudding bij de vrouwelijke leden van de familie: de oude vrijster, de verloofde van de militante communist en het naïeve meisje dat met de zanger dweept. Vrij smakeloze en onbeholpen komedie.

No habra mas penas ni olvido

1984 | Drama

Argentinië 1984. Drama van Hector Olivera. Met o.a. Federico Luppi, Hector Bidonde, Victor Laplace, Rodolfo Ranni en Miquel Angel Sola.

In Argentinië ontstaat een conflict tussen linkse en rechtse aanhangers van Peron, hetgeen uiteindelijk uitmondt in een meedogenloze moordpartij. De film, gebaseerd op het gelijknamige boek van Osvaldo Soriano, is een zinloze aaneenschakeling van gewelddadige beelden en mist iedere diepgang. Het is dan ook onbegrijpelijk dat hij werd onderscheiden met de Zilveren Beer en de Prijs van de internationale kritiek.

Los chicos de la guerra

1984 | Oorlogsfilm

Argentinië 1984. Oorlogsfilm van Bebe Kamin. Met o.a. Ulises Dumont, Carlos Carella en Henctor Alterio.

In Argentinië ontstaat een conflict tussen linkse en rechtse aanhangers van Peron, hetgeen uiteindelijk uitmondt in een meedogenloze moordpartij. De film, gebaseerd op het gelijknamige boek van Osvaldo Soriano, is een zinloze aaneenschakeling van gewelddadige beelden en mist iedere diepgang. Het is dan ook onbegrijpelijk dat hij werd onderscheiden met de Zilveren Beer en de Prijs van de internationale kritiek.

Cuarteles de invierno

1984 |

Argentinië 1984. Lautaro Murua. Met o.a. Oscar Ferrigno, Ulises Dumont en Eduardo Pavlovsky.

In Argentinië ontstaat een conflict tussen linkse en rechtse aanhangers van Peron, hetgeen uiteindelijk uitmondt in een meedogenloze moordpartij. De film, gebaseerd op het gelijknamige boek van Osvaldo Soriano, is een zinloze aaneenschakeling van gewelddadige beelden en mist iedere diepgang. Het is dan ook onbegrijpelijk dat hij werd onderscheiden met de Zilveren Beer en de Prijs van de internationale kritiek.

Los ultimas dias de la victima

1982 |

1982. Adolfo Aristarain. Met o.a. Federico Luppi, Soledad Silveyra en Ulises Dumont.

In Argentinië ontstaat een conflict tussen linkse en rechtse aanhangers van Peron, hetgeen uiteindelijk uitmondt in een meedogenloze moordpartij. De film, gebaseerd op het gelijknamige boek van Osvaldo Soriano, is een zinloze aaneenschakeling van gewelddadige beelden en mist iedere diepgang. Het is dan ook onbegrijpelijk dat hij werd onderscheiden met de Zilveren Beer en de Prijs van de internationale kritiek.

Tiempo de revancha

1981 | Thriller

Argentinië 1981. Thriller van Adolfo Aristarain. Met o.a. Federico Luppi, Haydée Padilla, Julio De Grazia, Ulises Dumont en Rodolfo Ranni.

Luppi, een van de meest eminente acteurs van Zuid-Amerika, grossierde in loftuitingen na zijn indringende optreden als explosievenexpert Pedro Begoa, een voormalig vakbondslid, die doet alsof hij stom is geworden bij een ongeluk in een kopermijn. Hij eist een enorme schadevergoeding, maar moet daartoe jarenlang sprakeloos blijven, terwijl hij voortdurend bespionneerd en op wrede wijze getart wordt door het aangeklaagde bedrijf. De spannende plot van schrijver-regisseur Aristarain is wel opgevat als een verholen protest tegen het onderdrukkende Argentijnse militaire regime van die tijd. Als dat zo is, kan de conclusie alleen maar zijn dat politieke martelaren complexere motieven hebben dan hun aanhangers soms denken. Camerawerk van Horacio Maira. Meervoudig bekroond. Engelstalige titel: TIME FOR REVENGE.

op televisie
0 uitzendingen

Maak een abonnement aan als u op tijd gewaarschuwd wilt worden wanneer Ulises Dumont op televisie komt.

Reageer