Silvia Munt

Regisseur, Acteur

Silvia Munt is regisseur en acteur.
Er zijn 24 films gevonden.

De Kroon

2004 | Drama

Nederland 2004. Drama van Peter de Baan. Met o.a. Hadewych Minis, Roef Ragas, Eric van der Donk, Bram van der Vlugt en Thom Hoffman.

Drama gebaseerd op de gebeurtenissen tijdens de aanloop naar het huwelijk van kroonprins Willem-Alexander en Máxima Zorreguieta. Minister van Staat Van der Stoel is door premier Wim Kok gevraagd de crisis te bezweren die dreigt te ontstaan wanneer duidelijk is dat kroonprins Willem-Alexander echt verder wil met de Argentijnse Máxima. Haar vader, 'fout' vanwege zijn betrokkenheid bij het Argentijnse generaalsregime van Videla in de jaren zeventig, moet koste wat kost overreed worden om niet naar het huwelijk van zijn dochter te komen. Op straffe van een morrend volk en wie weet een kabinetscrisis.

Las hijas de Mohamed

2003 |

Spanje 2003. Silvia Munt. Met o.a. Mariana Cordero, Alicia Borrachero, Teresa Lozano en Abdelhamid Krim.

Drama gebaseerd op de gebeurtenissen tijdens de aanloop naar het huwelijk van kroonprins Willem-Alexander en Máxima Zorreguieta. Minister van Staat Van der Stoel is door premier Wim Kok gevraagd de crisis te bezweren die dreigt te ontstaan wanneer duidelijk is dat kroonprins Willem-Alexander echt verder wil met de Argentijnse Máxima. Haar vader, 'fout' vanwege zijn betrokkenheid bij het Argentijnse generaalsregime van Videla in de jaren zeventig, moet koste wat kost overreed worden om niet naar het huwelijk van zijn dochter te komen. Op straffe van een morrend volk en wie weet een kabinetscrisis.

Het wonder van Máxima

2003 | Drama

Nederland 2003. Drama van Paul Ruven. Met o.a. Silvia Munt, Libertad Pozo, Frank Lammers, Mattijn Hartemink en Halina Reijn.

Maria Castillo en haar dochter Isabella hebben hun bezittingen in Argentinië verkocht om getuige te kunnen zijn van het wonder dat zal plaatsvinden als Máxima in het huwelijk zal treden met de Nederlandse kroonprins. Op de dag van haar eigen huwelijk verdween Maria's man spoorloos, maar ze verwacht hem op een goede dag weer terug te zien. In de Amsterdamse feestdrukte raken moeder en dochter elkaar 's nachts kwijt en er volgt een hectische zoektocht.

Aunque tú no lo sepas

2000 | Drama, Romantiek

Spanje 2000. Drama van Juan Vicente Córdoba. Met o.a. Manuel Morón, Silvia Munt en Txema Blasco.

Maria Castillo en haar dochter Isabella hebben hun bezittingen in Argentinië verkocht om getuige te kunnen zijn van het wonder dat zal plaatsvinden als Máxima in het huwelijk zal treden met de Nederlandse kroonprins. Op de dag van haar eigen huwelijk verdween Maria's man spoorloos, maar ze verwacht hem op een goede dag weer terug te zien. In de Amsterdamse feestdrukte raken moeder en dochter elkaar 's nachts kwijt en er volgt een hectische zoektocht.

El faro

1998 | Drama

Spanje 1998. Drama van Manuel Balaguer. Met o.a. Mathieu Carrière, Silvia Munt, Cristina Brondo, Tomas Martin en Pau Gomez.

Maria Castillo en haar dochter Isabella hebben hun bezittingen in Argentinië verkocht om getuige te kunnen zijn van het wonder dat zal plaatsvinden als Máxima in het huwelijk zal treden met de Nederlandse kroonprins. Op de dag van haar eigen huwelijk verdween Maria's man spoorloos, maar ze verwacht hem op een goede dag weer terug te zien. In de Amsterdamse feestdrukte raken moeder en dochter elkaar 's nachts kwijt en er volgt een hectische zoektocht.

Todo esta oscuro

1997 |

Spanje 1997. Angel Amigo. Met o.a. Silvia Munt, Klara Badiola, Valeria Santa en Diego Achury.

Maria Castillo en haar dochter Isabella hebben hun bezittingen in Argentinië verkocht om getuige te kunnen zijn van het wonder dat zal plaatsvinden als Máxima in het huwelijk zal treden met de Nederlandse kroonprins. Op de dag van haar eigen huwelijk verdween Maria's man spoorloos, maar ze verwacht hem op een goede dag weer terug te zien. In de Amsterdamse feestdrukte raken moeder en dochter elkaar 's nachts kwijt en er volgt een hectische zoektocht.

Secretos del corazón

1997 | Komedie, Familiefilm, Drama

Portugal/Frankrijk/Spanje 1997. Komedie van Montxco Armendáriz en Montxo Armendáriz. Met o.a. Andoni Erburo, Silvia Munt, Vicky Peña, Alvaro Nagore en Iñigo Garcés.

Dromerige, poëtische film over de 9-jarige Javi die ontdekt dat er allerlei soorten geheimen zijn: geheimen die je bewaart ('in je hart,´ zegt moeder), geheimen die je uitschreeuwt (zoals de doden dat kennelijk doen in het 'verlaten huis´ aan de rand van het dorp); er zijn geheimen in de taal (een wip maken, wat is dat nou precies) en er is Een Familiegeheim dat steeds weer nieuwe vragen oproept. Wat is er gebeurd in de kamer waar Javi en broer Juan niet mogen komen. Waarom komt opa de deur nooit meer uit. Waarom moet moeder huilen als ze een brief krijgt van tante Rosa. En oomlief, wat heeft die man eigenlijk met moeder. Secretos del Corazón (Hartsgeheimen) is kijken naar de wereld (meer bepaald het Spanje van de jaren ´60) door de ogen van een kind. Armendáriz, documentairefilmer van huis uit, legt de constante verwondering van de jongen in prachtige close-ups vast. Jammer dat de kinderwereld gaandeweg z´n magie verliest, dat de geheimen worden ontrafeld, maar mooi dat het joch z´n kinderangsten overwint. Secretos del Corazón werd genomineerd voor een Oscar, en bekroond met een prijs voor de Beste Europese film op het filmfestival van Berlijn.

Una piraña en el bide

1996 | Komedie

Spanje 1996. Komedie van Carlos Pastor. Met o.a. Enrique San Francisco, Silvia Munt en Fernando Valverde.

Dromerige, poëtische film over de 9-jarige Javi die ontdekt dat er allerlei soorten geheimen zijn: geheimen die je bewaart ('in je hart,´ zegt moeder), geheimen die je uitschreeuwt (zoals de doden dat kennelijk doen in het 'verlaten huis´ aan de rand van het dorp); er zijn geheimen in de taal (een wip maken, wat is dat nou precies) en er is Een Familiegeheim dat steeds weer nieuwe vragen oproept. Wat is er gebeurd in de kamer waar Javi en broer Juan niet mogen komen. Waarom komt opa de deur nooit meer uit. Waarom moet moeder huilen als ze een brief krijgt van tante Rosa. En oomlief, wat heeft die man eigenlijk met moeder. Secretos del Corazón (Hartsgeheimen) is kijken naar de wereld (meer bepaald het Spanje van de jaren ´60) door de ogen van een kind. Armendáriz, documentairefilmer van huis uit, legt de constante verwondering van de jongen in prachtige close-ups vast. Jammer dat de kinderwereld gaandeweg z´n magie verliest, dat de geheimen worden ontrafeld, maar mooi dat het joch z´n kinderangsten overwint. Secretos del Corazón werd genomineerd voor een Oscar, en bekroond met een prijs voor de Beste Europese film op het filmfestival van Berlijn.

Nexo

1996 |

Spanje 1996. Jordi cadena. Met o.a. Ramon Madaula, Silvia Munt en Julieta Serrano.

Dromerige, poëtische film over de 9-jarige Javi die ontdekt dat er allerlei soorten geheimen zijn: geheimen die je bewaart ('in je hart,´ zegt moeder), geheimen die je uitschreeuwt (zoals de doden dat kennelijk doen in het 'verlaten huis´ aan de rand van het dorp); er zijn geheimen in de taal (een wip maken, wat is dat nou precies) en er is Een Familiegeheim dat steeds weer nieuwe vragen oproept. Wat is er gebeurd in de kamer waar Javi en broer Juan niet mogen komen. Waarom komt opa de deur nooit meer uit. Waarom moet moeder huilen als ze een brief krijgt van tante Rosa. En oomlief, wat heeft die man eigenlijk met moeder. Secretos del Corazón (Hartsgeheimen) is kijken naar de wereld (meer bepaald het Spanje van de jaren ´60) door de ogen van een kind. Armendáriz, documentairefilmer van huis uit, legt de constante verwondering van de jongen in prachtige close-ups vast. Jammer dat de kinderwereld gaandeweg z´n magie verliest, dat de geheimen worden ontrafeld, maar mooi dat het joch z´n kinderangsten overwint. Secretos del Corazón werd genomineerd voor een Oscar, en bekroond met een prijs voor de Beste Europese film op het filmfestival van Berlijn.

Extasis

1996 | Thriller, Drama

Spanje 1996. Thriller van Mariano Barroso. Met o.a. Javier Bardem, Federico Luppi, Silvia Munt, Daniel Guzman en Leire Berrocal.

Twee nietsnutten uit de Spaanse provincie, Rober (Bardem) en Max (Guzman) beroven in een slaperig stadje een zelfbedieningszaak, waarbij ze onverwacht hulp krijgen van de kassi[KA2]ere Ona (Berrocal), die de dochter van de eigenaar is en de inhoud van de geldlade meeneemt. Gedri[KA3]en gaan ze op strooptocht en besluiten familieleden van geld en antiek te ontdoen om startkapitaal te vergaren voor een glitterbestaan. Bij de overval op Robers oom (Lusson) loopt het al uit de hand; er wordt geschoten en Max belandt achter de tralies. Rober besluit nu Max`s vader Daniel (Luppi) te pakken, een voormalige sterregisseur in Madrid met een theater. Rober geeft zich uit voor Max, want Daniel had Max in zijn prille jeugd al in de steek gelaten. De list slaagt, maar Rober raakt gefascineerd van het klaterende theaterwereldje en Daniels weelderige vriendin Lola (Munt). Daniel accepteert zelfs dat Rober met Lola tussen de lakens glijdt, want het weerzien met zijn verloren zoon is hem veel waard, al is hij door de jaren heen best wantrouwig geworden. Plotseling duiken Ona en Max (die weer vrij is) op en doorkruisen daarmee Robers artistieke ambities. Max voelt zich door Rober verraden en van zijn vader bestolen. Het komt tot een pijnlijke show-down in de finale. Een film, die veel te bieden heeft dankzij het puntige scenario van Joaquin Oristrell en regisseur Barroso, al schiet de geloofwaardigheid er af en toe wel eens bij in, wat echter ruimschoots gecompenseerd wordt door het uitstekende spel, de mooie decors en doeltreffende montage. De fotografie is van Flavio Martinez. De titel slaat op de peppillen, die de leden van Daniels theaterwereldje in een euforische stemming brengen.

Mujeres y hombres

1995 |

Spanje 1995. Antonio Verdaguer. Met o.a. Pep Antón Muñoz, Silvia Munt en Merce Aranega.

Twee nietsnutten uit de Spaanse provincie, Rober (Bardem) en Max (Guzman) beroven in een slaperig stadje een zelfbedieningszaak, waarbij ze onverwacht hulp krijgen van de kassi[KA2]ere Ona (Berrocal), die de dochter van de eigenaar is en de inhoud van de geldlade meeneemt. Gedri[KA3]en gaan ze op strooptocht en besluiten familieleden van geld en antiek te ontdoen om startkapitaal te vergaren voor een glitterbestaan. Bij de overval op Robers oom (Lusson) loopt het al uit de hand; er wordt geschoten en Max belandt achter de tralies. Rober besluit nu Max`s vader Daniel (Luppi) te pakken, een voormalige sterregisseur in Madrid met een theater. Rober geeft zich uit voor Max, want Daniel had Max in zijn prille jeugd al in de steek gelaten. De list slaagt, maar Rober raakt gefascineerd van het klaterende theaterwereldje en Daniels weelderige vriendin Lola (Munt). Daniel accepteert zelfs dat Rober met Lola tussen de lakens glijdt, want het weerzien met zijn verloren zoon is hem veel waard, al is hij door de jaren heen best wantrouwig geworden. Plotseling duiken Ona en Max (die weer vrij is) op en doorkruisen daarmee Robers artistieke ambities. Max voelt zich door Rober verraden en van zijn vader bestolen. Het komt tot een pijnlijke show-down in de finale. Een film, die veel te bieden heeft dankzij het puntige scenario van Joaquin Oristrell en regisseur Barroso, al schiet de geloofwaardigheid er af en toe wel eens bij in, wat echter ruimschoots gecompenseerd wordt door het uitstekende spel, de mooie decors en doeltreffende montage. De fotografie is van Flavio Martinez. De titel slaat op de peppillen, die de leden van Daniels theaterwereldje in een euforische stemming brengen.

Los baules del retorno

1995 |

Spanje 1995. Maria Miró. Met o.a. Nayat Rais Selma, Silvia Munt en Nuria Rais Selma.

Twee nietsnutten uit de Spaanse provincie, Rober (Bardem) en Max (Guzman) beroven in een slaperig stadje een zelfbedieningszaak, waarbij ze onverwacht hulp krijgen van de kassi[KA2]ere Ona (Berrocal), die de dochter van de eigenaar is en de inhoud van de geldlade meeneemt. Gedri[KA3]en gaan ze op strooptocht en besluiten familieleden van geld en antiek te ontdoen om startkapitaal te vergaren voor een glitterbestaan. Bij de overval op Robers oom (Lusson) loopt het al uit de hand; er wordt geschoten en Max belandt achter de tralies. Rober besluit nu Max`s vader Daniel (Luppi) te pakken, een voormalige sterregisseur in Madrid met een theater. Rober geeft zich uit voor Max, want Daniel had Max in zijn prille jeugd al in de steek gelaten. De list slaagt, maar Rober raakt gefascineerd van het klaterende theaterwereldje en Daniels weelderige vriendin Lola (Munt). Daniel accepteert zelfs dat Rober met Lola tussen de lakens glijdt, want het weerzien met zijn verloren zoon is hem veel waard, al is hij door de jaren heen best wantrouwig geworden. Plotseling duiken Ona en Max (die weer vrij is) op en doorkruisen daarmee Robers artistieke ambities. Max voelt zich door Rober verraden en van zijn vader bestolen. Het komt tot een pijnlijke show-down in de finale. Een film, die veel te bieden heeft dankzij het puntige scenario van Joaquin Oristrell en regisseur Barroso, al schiet de geloofwaardigheid er af en toe wel eens bij in, wat echter ruimschoots gecompenseerd wordt door het uitstekende spel, de mooie decors en doeltreffende montage. De fotografie is van Flavio Martinez. De titel slaat op de peppillen, die de leden van Daniels theaterwereldje in een euforische stemming brengen.

Asunto interno

1995 |

Spanje 1995. Carles Balague. Met o.a. Emilio Gutierrez, Silvia Munt en Alex Casanovas.

Twee nietsnutten uit de Spaanse provincie, Rober (Bardem) en Max (Guzman) beroven in een slaperig stadje een zelfbedieningszaak, waarbij ze onverwacht hulp krijgen van de kassi[KA2]ere Ona (Berrocal), die de dochter van de eigenaar is en de inhoud van de geldlade meeneemt. Gedri[KA3]en gaan ze op strooptocht en besluiten familieleden van geld en antiek te ontdoen om startkapitaal te vergaren voor een glitterbestaan. Bij de overval op Robers oom (Lusson) loopt het al uit de hand; er wordt geschoten en Max belandt achter de tralies. Rober besluit nu Max`s vader Daniel (Luppi) te pakken, een voormalige sterregisseur in Madrid met een theater. Rober geeft zich uit voor Max, want Daniel had Max in zijn prille jeugd al in de steek gelaten. De list slaagt, maar Rober raakt gefascineerd van het klaterende theaterwereldje en Daniels weelderige vriendin Lola (Munt). Daniel accepteert zelfs dat Rober met Lola tussen de lakens glijdt, want het weerzien met zijn verloren zoon is hem veel waard, al is hij door de jaren heen best wantrouwig geworden. Plotseling duiken Ona en Max (die weer vrij is) op en doorkruisen daarmee Robers artistieke ambities. Max voelt zich door Rober verraden en van zijn vader bestolen. Het komt tot een pijnlijke show-down in de finale. Een film, die veel te bieden heeft dankzij het puntige scenario van Joaquin Oristrell en regisseur Barroso, al schiet de geloofwaardigheid er af en toe wel eens bij in, wat echter ruimschoots gecompenseerd wordt door het uitstekende spel, de mooie decors en doeltreffende montage. De fotografie is van Flavio Martinez. De titel slaat op de peppillen, die de leden van Daniels theaterwereldje in een euforische stemming brengen.

El porqué de las cosas

1994 |

Spanje 1994. Ventura Pons. Met o.a. Alex Casanovas, Silvia Munt en Lluís Homar.

Twee nietsnutten uit de Spaanse provincie, Rober (Bardem) en Max (Guzman) beroven in een slaperig stadje een zelfbedieningszaak, waarbij ze onverwacht hulp krijgen van de kassi[KA2]ere Ona (Berrocal), die de dochter van de eigenaar is en de inhoud van de geldlade meeneemt. Gedri[KA3]en gaan ze op strooptocht en besluiten familieleden van geld en antiek te ontdoen om startkapitaal te vergaren voor een glitterbestaan. Bij de overval op Robers oom (Lusson) loopt het al uit de hand; er wordt geschoten en Max belandt achter de tralies. Rober besluit nu Max`s vader Daniel (Luppi) te pakken, een voormalige sterregisseur in Madrid met een theater. Rober geeft zich uit voor Max, want Daniel had Max in zijn prille jeugd al in de steek gelaten. De list slaagt, maar Rober raakt gefascineerd van het klaterende theaterwereldje en Daniels weelderige vriendin Lola (Munt). Daniel accepteert zelfs dat Rober met Lola tussen de lakens glijdt, want het weerzien met zijn verloren zoon is hem veel waard, al is hij door de jaren heen best wantrouwig geworden. Plotseling duiken Ona en Max (die weer vrij is) op en doorkruisen daarmee Robers artistieke ambities. Max voelt zich door Rober verraden en van zijn vader bestolen. Het komt tot een pijnlijke show-down in de finale. Een film, die veel te bieden heeft dankzij het puntige scenario van Joaquin Oristrell en regisseur Barroso, al schiet de geloofwaardigheid er af en toe wel eens bij in, wat echter ruimschoots gecompenseerd wordt door het uitstekende spel, de mooie decors en doeltreffende montage. De fotografie is van Flavio Martinez. De titel slaat op de peppillen, die de leden van Daniels theaterwereldje in een euforische stemming brengen.

El cazador furtivo

1992 |

Spanje 1992. Carlos Benpar. Met o.a. Luis Marco, Silvia Munt en Pep Munne.

Twee nietsnutten uit de Spaanse provincie, Rober (Bardem) en Max (Guzman) beroven in een slaperig stadje een zelfbedieningszaak, waarbij ze onverwacht hulp krijgen van de kassi[KA2]ere Ona (Berrocal), die de dochter van de eigenaar is en de inhoud van de geldlade meeneemt. Gedri[KA3]en gaan ze op strooptocht en besluiten familieleden van geld en antiek te ontdoen om startkapitaal te vergaren voor een glitterbestaan. Bij de overval op Robers oom (Lusson) loopt het al uit de hand; er wordt geschoten en Max belandt achter de tralies. Rober besluit nu Max`s vader Daniel (Luppi) te pakken, een voormalige sterregisseur in Madrid met een theater. Rober geeft zich uit voor Max, want Daniel had Max in zijn prille jeugd al in de steek gelaten. De list slaagt, maar Rober raakt gefascineerd van het klaterende theaterwereldje en Daniels weelderige vriendin Lola (Munt). Daniel accepteert zelfs dat Rober met Lola tussen de lakens glijdt, want het weerzien met zijn verloren zoon is hem veel waard, al is hij door de jaren heen best wantrouwig geworden. Plotseling duiken Ona en Max (die weer vrij is) op en doorkruisen daarmee Robers artistieke ambities. Max voelt zich door Rober verraden en van zijn vader bestolen. Het komt tot een pijnlijke show-down in de finale. Een film, die veel te bieden heeft dankzij het puntige scenario van Joaquin Oristrell en regisseur Barroso, al schiet de geloofwaardigheid er af en toe wel eens bij in, wat echter ruimschoots gecompenseerd wordt door het uitstekende spel, de mooie decors en doeltreffende montage. De fotografie is van Flavio Martinez. De titel slaat op de peppillen, die de leden van Daniels theaterwereldje in een euforische stemming brengen.

Alas di mariposa

1991 | Drama

Spanje 1991. Drama van Juanma Bajo Ulloa. Met o.a. Laura Vaquero, Susana Garcia, Silvia Munt en Fernando Valverde.

Een jong stel geniet van de geboorte van een zoon maar hun andere kind, een meisje, voelt zich (terecht) verwaarloosd. Haar jaloezie brengt door de jaren heen een noodlottige reeks gebeurtenissen teweeg. Schrijver en regisseur Ulloa, die hier zijn speelfilmdebuut maakt, bedenkt de meest hartverscheurende familietragedies en gaat dan nog een paar stappen verder. Terwijl er goed en stijlvol geacteerd wordt, is het onmogelijk niet de zware hand van de dramaturg te zien in de vreselijke trauma's die deze karakters teisteren.

Quimera

1987 | Drama

Spanje 1987. Drama van Carlos Pérez Ferré. Met o.a. Pedro Díez del Corral, Silvia Munt, Patricia Adriani en Juan Calot.

Pedro, een gegoede jonge man, is niet tevreden met zijn leven, wat hem ertoe brengt op zoek te gaan naar iets nieuws, iets anders, totdat hij een meisje ontmoet met dezelfde onrust. Zo belachelijk en pretentieus dat het niet de moeite waard is er verder iets over te zeggen.

Golfo de Vizcaya

1985 | Drama

Spanje 1985. Drama van Javier Rebollo. Met o.a. Omero Antonutti, Silvia Munt, Patxi Bisquert, Mario Pardo en Juan Diego.

Een verslaggever keert na vijftien jaar terug naar zijn vroegere woonplaats, met het plan een nieuw leven te beginnen. Hij raakt verzeild in politieke avonturen. Een grandioze mislukking.

Sal gorda

1984 | Komedie

Spanje 1984. Komedie van Fernando Trueba. Met o.a. Oscar Ladoire, Silvia Munt, Francisco Rabal en Antonio Resines.

Een jonge componist zit in moeilijkheden, omdat hij niet in staat is de door zijn platenmaatschappij gevraagde tien liedjes voor zijn nieuwe LP te schrijven... Een erbarmelijke en onuitstaanbare komedie.

Bajo en nicotina

1984 | Misdaad

Spanje 1984. Misdaad van Raúl Artigot. Met o.a. Oscar Ladoire, Silvia Munt, Antonio Resines, Assumpta Serna en Francisco Cecilio.

Een eenzame jongeman zondert zich van alles en iedereen af en zoekt zijn toevlucht in dat wat hij belangrijker vindt: videofilms kijken. Een belachelijke, domme film, slecht gemaakt en gespeeld die geen enkel commercieel succes heeft gehad.

Akelarre

1984 | Historische film, Horror, Drama

Spanje 1984. Historische film van Pedro Olea. Met o.a. Silvia Munt, Mari Carrillo, Walter Vidarte, Patxi Bisquert en Iñaki Miramón.

Een inquisiteur uit Navarra in de zestiende eeuw gebruikt zijn ambt voor persoonlijke doeleinden. Deze film, typerend voor zijn tijd doet enigszins denken aan produkties als THE WITCHFINDER GENERAL of EL PROCESO DE LAS BRUJAS die niet veel opzien hebben gebaard.

Soldados de plomo

1983 | Drama

Spanje 1983. Drama van José Sacristán. Met o.a. José Sacristán, Fernando Fernán-Gómez, Silvia Munt en Assumpta Serna.

Een man wil enkele familie-eigendommen terugkrijgen. Het ongelukkige filmdebuut van acteur Sacristán.

Pares y nones

1982 | Komedie

Spanje 1982. Komedie van José Luis Cuerda. Met o.a. Antonio Resines, Virginia Mataix, Silvia Munt en Carlos Velat.

Twee echtparen van rond de dertig stuiten op een kleine existentiële liefdescrisis. Een slechte komedie in het voetspoor van OPERA PRIMA.

La Plaza del diamante

1982 | Drama

Spanje 1982. Drama van Francisco Betriu. Met o.a. Silvia Munt, Lluís Homar, Lluis Julia, Jose Minguell en Elisandra Ribas.

In deze weergave van Rodoreda's schitterende, gelijknamige roman wordt op ontroerende wijze het levensverhaal van het volksmeisje Natalia verteld, voor, tijdens en na de Spaanse Burgeroorlog. Hoewel in details soms onzorgvuldig, ontstaat een overtuigend document van die tijd.

op televisie
0 uitzendingen

Maak een abonnement aan als u op tijd gewaarschuwd wilt worden wanneer Silvia Munt op televisie komt.

Reageer