Can Erdogan (1979): muziek.
Er zijn 3 films gevonden.

Die Anfängerin

2017 | Drama

Duitsland 2017. Drama van Alexandra Sell. Met o.a. Ulrike Krumbiegel, Annekathrin Bürger, Rainer Bock, Christine Errath en Maria Rogozina.

Vrolijkheid, vriendelijkheid, warmte: Annebärbel heeft het niet echt in zich. Zelfs tegenover haar patienten is deze arts weinig toeschietelijk. Wanneer haar man haar verlaat, besluit ze een oude liefde op te pakken: kunstschaatsen. Tegen de zin van haar bemoeizuchtige moeder. Drama over een vrouw van eind vijftig die aan een volgende fase in haar leven begint, heeft aardige momenten dankzij hoofdrolspeelster Krumbiegel die met veel geklungel het ijs op gaat. Feelgoodfilm is het debuut van fotografe-documentairemaakster Sell die zelf als vijftiger een nieuw terrein betreedt.

Layla M.

2016 | Drama

Nederland 2016. Drama van Mijke de Jong. Met o.a. Nora El Koussour, Ilias Addab, Hassan Akkouch, Karl Ferlin en Mohammed Azaay.

De Amsterdamse tiener Layla (sterk gespeeld door nieuwkomer El Koussour) voelt zich onbegrepen. Niet alleen thuis, maar ook op school en langs het voetbalveld (waar de scheids steevast 'verkeerde beslissingen' neemt en zo haar broer benadeelt). Alleen een groep strenggelovige moslims lijkt haar te begrijpen. En dan vooral die leuke Abdel (Addab). Intelligent, onbevooroordeeld en vooral levensecht portret van een radicaliserende tiener. De Layla van regisseur De Jong en scenarioschrijver Jan Eilander is levenslustig en irritant, gevat en kortzichtig. Net als de meeste pubers. Maar wel een stuk gevaarlijker.

Die Unsichtbare

2011 | Drama

Duitsland​/​​Frankrijk 2011. Drama van Christian Schwochow. Met o.a. Stine Fischer Christensen, Ulrich Noethen, Dagmar Manzel en Christina Drechsler.

De jonge toneelschoolstudente Josephine (Christensen) krijgt keer op keer te horen dat ze onzichtbaar is als actrice. Groot is dan ook ieders verbazing als juist zij de hoofdrol krijgt toegewezen in een stuk van de beroemde regisseur Kaspar Friedmann (Noethen), maar de motieven voor die keuze worden al snel duidelijk. Friedmann ziet in haar een lege huls, een actrice die hij naar eigen inzicht kan kneden. Met zijn sadistische gemanipuleer drijft hij Josephine langzaam tot waanzin. Een duister en intelligent psychologisch schouwspel.