Sasha Hails: cast en scenario.
Er zijn 2 films en 1 serie gevonden.

Longitude

2000 | Drama, Historische film

Verenigd Koninkrijk 2000. Drama van Charles Sturridge. Met o.a. Michael Gambon, Jeremy Irons, Jonathan Coy, Christopher Hodsol en Peter Cartwright.

In 1714 wordt er in Engeland een prijs uitgeloofd voor wie de oplossing weet voor het berekenen van de precieze geografische positie van schepen op zee. John Harrison, een eenvoudig timmerman, is ervan overtuigd wat de kern van het probleem is en bouwt een scheepsklok. Twee eeuwen later raakt de vroegere legerofficier Rupert Gould gefascineerd door Harrisons geschiedenis

Regarde la mer

1997 | Thriller, Drama, Korte film

Frankrijk 1997. Thriller van François Ozon. Met o.a. Sasha Hails, Marina de Van, Samantha en Paul Raoux.

Regarde la mer, de langste en meest ambitieuze van de drie (oorspronkelijk geprogrammeerd voor het Cruel Machine programma),verbeeldt de fatale botsing tussen de belevingswerelden van twee vrouwen. Een eenzame jonge moeder, woonachtig in een groot huis bij de zee, geeft een jonge reizigster, Tatiana, toestemming op haar land te kamperen. Wat de twee vrouwen met elkaar verbindt is wat ze voor elkaar symboliseren: de moeder, gefascineerd door Tatiana's roofdierachtige houding, verlangt terug naar haar vrijheid en onafhankelijkheid; Tatiana op haar beurt is jaloers op de gesettelde jonge vrouw, waarvoor de jonge baby het symbool is. De akelige gevolgen blijven niet uit. Zie ook Scènes de lit en Robe d'été.

Casualty

1986 | Drama

Verenigd Koninkrijk 1986. Drama van Jeremy Brock en Paul Unwin. Met o.a. Derek Thompson, Suzanne Packer, Ian Bleasdale, Jane Hazlegrove en Charles Dale.

Regarde la mer, de langste en meest ambitieuze van de drie (oorspronkelijk geprogrammeerd voor het Cruel Machine programma),verbeeldt de fatale botsing tussen de belevingswerelden van twee vrouwen. Een eenzame jonge moeder, woonachtig in een groot huis bij de zee, geeft een jonge reizigster, Tatiana, toestemming op haar land te kamperen. Wat de twee vrouwen met elkaar verbindt is wat ze voor elkaar symboliseren: de moeder, gefascineerd door Tatiana's roofdierachtige houding, verlangt terug naar haar vrijheid en onafhankelijkheid; Tatiana op haar beurt is jaloers op de gesettelde jonge vrouw, waarvoor de jonge baby het symbool is. De akelige gevolgen blijven niet uit. Zie ook Scènes de lit en Robe d'été.