Jonathan Nichols: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Desert Saints

2002 | Misdaad, Actiefilm, Film noir, Thriller

Verenigde Staten 2002. Misdaad van Richard Greenberg. Met o.a. Kiefer Sutherland, Melora Walters, Leslie Stefanson, Rachel Ticotin en Beth Grant.

Where Are My Children

1994 | Drama

Verenigde Staten 1994. Drama van George Kaczender. Met o.a. Marg Helgenberger, Christopher Noth, Cynthia Martells, Jerry Hardin en Angela Paton.

Cape Stark, Georgia 1962. Helgenberger is gescheiden en moeder van drie kinderen. Ze is net verhuisd naar deze plaats. Ze wordt door twee FBI-agenten beschuldigd van misbruik van staatseigendom omdat ze ooit wat eigendommen per vliegtuig van de luchtmacht liet verhuizen door een bevriende militair wiens naam ze weigert te noemen. Gevolg: drie maanden cel. Als ze haar straf heeft uitgezeten, blijken haar kinderen spoorloos. Ze zouden door de staat ter adoptie aangeboden zijn, maar niemand kan (of wil) haar inlichtigen geven over waar ze zijn. Voor Helgenberger begint een nachtmerrie die 24 jaar gaat duren. Behoorlijk drama dat iedereen die kinderen heeft zal aanspreken omdat de film laat zien hoe eenvoudig het is om kinderen te laten 'verdwijnen'. Michael Zagor baseerde zijn scenario gedeeltelijk op een ware gebeurtenis. Uitstekende vertolking van Helgenberger. Laszlo George stond in voor de fotografie.

Are You Lonesome Tonight?

1992 | Thriller

Verenigde Staten 1992. Thriller van E.W. Swackhamer. Met o.a. Jane Seymour, Parker Stevenson, Beth Broderick, Joel Brooks en Robert Pine.

Een welgestelde vrouw (Seymour) ziet haar huwelijk in duigen vallen als zij ontdekt dat haar man een relatie heeft met een plaatselijke temeie (Broderick). De echtgenoot verdwijnt. Met de hulp van een detective (Stevenson), waarop zij uiteraard verliefd wordt, gaat zij op zoek naar de 'waarheid'. Ze belandt in een nare wereld van dood en verderf. Vooral de laatste 10m bevatten enkele aangrijpende momenten wanneer de echte schoft, gewapend met een hakmes, de bange vrouw in haar landhuis achtervolgt. Weinig origineel verhaal van Wesley Moore met nauwelijks overtuigende vertolkingen en regie.