Caroline Schreiber (1962): cast.
Er zijn 8 films gevonden.

Pettersson und Findus: Kleiner Quälgeist - große Freundschaft

2014 | Familiefilm

Duitsland 2014. Familiefilm van Ali Samadi Ahadi. Met o.a. Caroline Schreiber, Max Herbrechter, Marianne Sägebrecht en Ulrich Noethen.

Tatort - Stiller Tod

2003 | Mysterie

Duitsland 2003. Mysterie van Richard Huber. Met o.a. Eva Mattes, Sylvester Groth, Julia Jäger, Janek Rieke en Caroline Schreiber.

Nach so vielen Jahren

2003 | Drama

Duitsland 2003. Drama van Marek Gierszal. Met o.a. Walter Kreye, Philipp Moog, Georges Claisse, Elisabeth Degen en Angelika Bartsch.

Mein absolutes Lieblingslied

2002 | Romantiek

Duitsland 2002. Romantiek van Henriette Kaiser. Met o.a. Nina Petri, Caroline Schreiber, Kristiane Kupfer, Michael Maertens en Katharina Müller-Elmau.

Der Felsen

2002 | Romantiek, Drama

Duitsland 2002. Romantiek van Dominik Graf. Met o.a. Karoline Eichhorn, Antonio Wannek, Sebastian Urzendowsky, Ralph Herforth en Peter Lohmeyer.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.

Tatort - Kleine Diebe

2000 | Mysterie

Duitsland 2000. Mysterie van Vivian Naefe. Met o.a. Udo Wachtveitl, Miro Nemec, Michael Fitz, Ulrike Folkerts en Jan-Gregor Kremp.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.

Einer geht noch

2000 | Drama

Duitsland 2000. Drama van Vivian Naefe. Met o.a. Stephanie Gossger, Maren Gingeleit, Ulrike Kriener, Britta Dirks en Caroline Schreiber.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.

Die Verbrechen des Professor Capellari - Das Traumhaus

2000 | Misdaad, Mysterie

Duitsland 2000. Misdaad van Klaus Emmerich. Met o.a. Friedrich von Thun, Karl Schönböck, Irm Hermann, Gilbert von Sohlern en Sissy Höfferer.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.