Debra Berger: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Nana

1982 | Drama, Erotiek

Italië 1982. Drama van Dan Wolman. Met o.a. Katya Berger, Jean-Pierre Aumont, Mandy Rice-Davies, Debra Berger en Shirin Taylor.

De zoveelste (losse pols) verfilming van de beroemde roman van Zola over een 19de-eeuwse courtisane die bankiers en politici verleidt in haar sociale en economische carrièredrang. Dit voor Sylvia Kristel, die terecht voor de eer bedankte, opgezette vehikel faalt op nagenoeg alle onderdelen - erotiek, spanning, humor en zelfs de simpele verhaallogica - en is ondanks de medewerking van prestigieuze namen aan beide zijden van de camera amateuristisch stuntelig van makelij.

Quel maledetto treno blindato

1977 | Avonturenfilm, Oorlogsfilm

Italië 1977. Avonturenfilm van Enzo G. Castellari. Met o.a. Bo Svenson, Fred Williamson, Peter Hooten, Ian Bannen en Michel Constantin.

Vijf gedeserteerde Amerikaanse soldaten doden in Frankrijk 1944 per ongeluk een commando landgenoten vermond als Duitsers. Ze nemen hun plaats in en voeren onder leiding van een Britse kolonel een riskante opdracht uit. Dit standaard-oorlogsavontuur met stereotiepe personages heeft als strekking dat gangsters in het burgerleven, in oorlogstijd de bekwaamste soldaten maken.

Rosebud

1975 | Actiefilm, Thriller

Verenigde Staten 1975. Actiefilm van Otto Preminger. Met o.a. Peter O'Toole, Richard Attenborough, Cliff Gorman, Claude Dauphin en John V. Lindsay.

Op een avond worden de vijf dochters van grote westerse ondernemers ontvoerd van het luxe-jacht 'Rosebud' door terroristen van de Palestijnse Zwarte September-beweging. De CIA ontvangt een filmpje met de eis dat dit via tv openbaar gemaakt zal worden. Stripachtige spionagethriller die de kijker geen ogenblik in spanning houdt. Bovendien komt er geen einde aan de film. De Palestijnen worden belachelijk uitgetekend. Van een man als Preminger mag meer verwacht worden. Het vlakke, soms zelfs belachelijke, scenario is van de hand van Erik Lee Preminger, die zich baseerde op een roman van Joan Hemingway en Paul Bonnecarrere. Denys Coop zette het in beeld. Gedraaid in Panavision.