Martine Sarcey

Acteur

Martine Sarcey is acteur.
Er zijn 29 films gevonden.

Que reste-t-il?

2000 |

Frankrijk 2000. Etienne Périer. Met o.a. Martine Sarcey, François Marthouret en Danielle Darrieux.

Que reste-t-il ?

1999 | Drama, Fantasy

België/Frankrijk 1999. Drama van Etienne Périer. Met o.a. Danielle Darrieux, Edson Sidonie, François Marthouret, Martine Sarcey en Vincent Grass.

De 82-jarige Edith Lorrimer (Darrieux) lijdt aan de ziekte van Alzheimer. Haar dokter dient haar een nieuw experimenteel geneesmiddel toe en als bij wonder kan ze zich alles uit haar verleden weer herinneren. Op dezelfde ziekenhuisafdeling ligt ook de 16-jarige Gaspard Toussaint (Sidonie). De jongeman groeide op in Haïti, maar zijn jeugdjaren zijn voor hem een zwart gat. Hij kan er zich niets meer van herinneren. Terwijl Edith de overvloed aan herinneringen beperkt wil zien, tracht Gaspard de onvolledige puzzel van zijn eigen verleden aan elkaar te lijmen. Een gevoelig psychologisch drama dat vooral aan sterkte wint door de doorleefde vertolking van La Darrieux, een rasactrice waarop nog veel te weinig beroep gedaan wordt. De jonge Sidonie kan zich echter wel staande houden naast dit monument, wat zeker voor zijn pril talent pleit. De vergelijking van mankementen aan het geheugen van een oude en een jonge persoon is zeker interessant. De strakke regie en de schitterende vertolkingen kunnen de zwakke punten van het scenario opvangen. Fotografie is van Elizabeth Prouvost.

L'enfant sage

1996 | Drama

Portugal/België/Frankrijk 1996. Drama van Fabrice Cazeneuve. Met o.a. Patrick Chesnais, Erwan Baynaud, Assumpta Serna, Martine Sarcey en Philippe Morier-Genoud.

De elf-jarige Baynaud woont bij zijn vader. Zijn ouders zijn gescheiden toen hij twee was en nu ziet hij zijn moeder eens per week, op woensdagnamiddag. Tussen zijn vader en moeder is een hemelsbreed verschil. Zijn vader, Chesnais, is streng, perfectionistisch en afstandelijk, terwijl zijn moeder, Serna, een vermaarde fotografe, rebels, teder en extravagant is. Chesnais koestert een enorme wrok tegenover zijn ex-vrouw en wanneer hij verneemt dat deze het hoederecht over de jongen wil opeisen wordt hij razend. Een kind als slachtoffer van de haat tussen zijn gescheiden ouders. Geen nieuw thema dat hier emotioneel en met veel pathos over het scherm wordt uitgesmeerd. Cazeneuve schreef het scenario samen met Pierre Schoeller, zich baserend op de roman van Jean-Denis Bredin. Mooie fotografie van Pierre William Glenn. Formaat 16/9.

Sa dernière lettre

1994 | Drama

Zwitserland/Nederland/Frankrijk/België 1994. Drama van Serge Meynard en Serge Maynard. Met o.a. Marc Jolivet, Jean-Baptiste Begny, Anaïs Jeanneret, Catherine Frot en Martine Sarcey.

De tien-jarige Begny gedraagt zich vijandig tegenover zijn vader Jolivet sinds die zijn moeder Frot verliet voor de jongere Jeanneret. Frot heeft de scheiding nooit kunnen verwerken en pleegt uiteindelijk zelfmoord. Ze laat een brief achter voor haar zoon, waarin ze de redenen van haar daad verklaart, maar de jongen beschuldigt zijn vader van moord. Hij beweert dat hij zijn moeder uit het venster heeft geduwd. Jolivet weigert zich te verdedigen, en dat brengt de jongen in de war. Een onzinnige wraakactie van een jongen wiens leven verscheurd is door de scheiding van zijn ouders. Scenarioschrijvers Natalie Carter en Meynard hebben dit gegeven op zeer gevoelige wijze behandeld, en de jonge Begny steelt probleemloos de show, al leveren ook de volwassen acteurs een aanvaardbare prestatie. Een film die tot nadenken stemt. Sobere beelden van Michel Amathieu.

Le fils du cordonnier

1994 | Drama

Frankrijk 1994. Drama van Hervé Baslé. Met o.a. Roland Blanche, Michèle Gleizer, Andrzej Seweryn, Robinson Stévenin en Marina Golovine.

Stévenin wordt in de jaren 1920 geboren als zevende kind van schoenmaker Seweryn. Als zijn vrouw weer zwanger wordt, ziet hij zich genoodzaakt het kind onder te brengen bij de nonnen, want ondanks zijn inspanningen kan hij al die monden niet voeden. Op zijn twaalfde komt de jongen terecht op de boerderij van Blanche en Gleizer, waar hij hard moet werken voor kost en inwoning. Hij is bijzonder intelligent en om hem de kans te geven te studeren, laat Seweryn een dochter in diens plaats op het land werken. Ouderwetse familiekroniek, die zich afspeelt tussen de twee wereldoorlogen in een Bretons dorpje. Bij de acteurs vallen vooral Seweryn en de kleine Stévenin op, die het uiterste weten te halen uit het veel te lange, middelmatige scenario van regisseur Baslé. Charlie Gaëta stond achter de camera. Bestaat uit drie delen.

Princesse Alexandra

1991 | Historische film, Drama

Frankrijk 1991. Historische film van Denis Amar. Met o.a. Anne Roussel, Matthias Habich, Rüdiger Vogler, Andrea Occhipinti en Maxime Leroux.

Groots opgezette romantische saga naar de roman Le coeur en fuite van Linda La Rosa, gesitueerd in het Oostenrijk van 1869. Roussel is de titelpersonage, het nichtje van keizer Franz- Joseph. Zij is uitgekeken op haar huwelijksleven en verdraagt haar tirannieke man Habich niet langer, net zomin als de verplichtingen die hun sociale status met zich meebrengt. Ze ontvlucht kasteel en rijkdom en begeeft zich met haar twee kinderen naar Parijs. Onder een andere naam vindt ze onderdak in een volkswijk en een baantje als borduurster. Graaf Occhipinti wordt verliefd op haar, en zonder te weten wie zij is introduceert hij haar opnieuw in de hogere kringen. De oorlog van 1870 breekt uit en Habich komt Roussel op het spoor. Hij ontvoert hun zoon en gaat in de clinch met Occhipinti. Uiteindelijk heeft Roussel de moed Habich het hoofd te bieden. Melodramatische toestanden maar op behoorlijk peil gebracht door de tv-aanpassing en de dialogen van Félicien Marceau van de Académie Française. Camerawerk van André Neau.

Yvette

1990 | Erotiek, Drama

Frankrijk 1990. Erotiek van Jean-Pierre Marchand. Met o.a. France Dougnac, Marc Michel, Henri Serre en Martine Sarcey.

Armand Lanoux bewerkte een verhaal van Guy de Maupassant (1840-1893) dat gebaseerd is op personen die echt bestaan hebben en waarin de avonturen worden beschreven van een 'demi- mondaine', een elegante vrouw van lichte zeden in het Parijs van die tijd, die beweert een markiezin te zijn. Een heleboel rare vogels komen in dit verhaal voor. Sarcastische, wrange en wrede dialogen in naturalistische stijl en een venijnig portret van de 'beau monde'. De regie is zorgvuldig, maar ook niet meer dan dat. De uitstekende acteurs dragen deze televisiefilm dan ook helemaal.

Le notaire de Châteauneuf

1990 | Misdaad

Frankrijk 1990. Misdaad van Gérard Goslan. Met o.a. Jean Richard, Martine Sarcey, Yves Vincent en Caroline Seyrig.

Alain Franck bewerkte de roman van Georges Simenon voor de film. Commissaris Maigret (Richard) leidt een onderzoek rond de vermissing van kunstvoorwerpen in het kasteel van de notaris van Châteauneuf. Een levendig tempo en aardig om te zien. Een bijpassende regie.

Alcyon

1990 | Drama, Historische film

Frankrijk 1990. Drama van Fabrice Cazeneuve. Met o.a. François Négret, Hito Jaulmes, Rock Lebovici, Raoul Billerey en Martine Sarcey.

Het verhaal speelt zich af in het begin van deze eeuw op een eiland waar zich een strafinrichting voor kinderen en adolescenten bevindt. Er breekt een opstand uit met brand in het vooruitzicht en de jochies nemen de benen. Er volgt een mensenjacht, georganiseerd door de bewakers, maar de eilandbewoners staan niet allemaal aan hun kant. Een realistische film ge[KA3]inspireerd op THE MOST DANGEROUS GAME (1932), maar daar houdt de vergelijking dan ook op. Op basis van een middelmatig scenario is de televisieregisseur erin geslaagd een uitstekende karakter- en gedragsstudie te maken met jonge acteurs die inderdaad bijzonder innemend zijn, terwijl hij tegelijkertijd met veel succes de fotogenieke omgeving vastlegt. Naar een boek van Pierre Herbart.

Le Notaire De Chateauneuf

1987 | Thriller

Frankrijk 1987. Thriller van Gerard Goslan. Met o.a. Martine Sarcey, Yves Vincent en Jean Richard.

Het verhaal speelt zich af in het begin van deze eeuw op een eiland waar zich een strafinrichting voor kinderen en adolescenten bevindt. Er breekt een opstand uit met brand in het vooruitzicht en de jochies nemen de benen. Er volgt een mensenjacht, georganiseerd door de bewakers, maar de eilandbewoners staan niet allemaal aan hun kant. Een realistische film ge[KA3]inspireerd op THE MOST DANGEROUS GAME (1932), maar daar houdt de vergelijking dan ook op. Op basis van een middelmatig scenario is de televisieregisseur erin geslaagd een uitstekende karakter- en gedragsstudie te maken met jonge acteurs die inderdaad bijzonder innemend zijn, terwijl hij tegelijkertijd met veel succes de fotogenieke omgeving vastlegt. Naar een boek van Pierre Herbart.

L'enfant et le Président

1987 | Drama

Frankrijk 1987. Drama van Régis Milcent. Met o.a. Michael Lonsdale, Martine Sarcey, Bruno Burtin, Pascale Petit en Catherine Sola.

Zoals elke dag laat Remy voordat hij naar school gaat zijn hond uit op de kaden van Parijs. Maar deze keer komt hij een man tegen die ook zijn hondje uitlaat en waarmee hij het meteen goed kan vinden. Die man blijkt echter de president te zijn en het praatje dat ze maken is dan ook een ontmoeting tussen een kind en de staatsmacht, waaruit een hechte vriendschap onstaat maar ook een confrontatie tussen de scherpzinnige eenvoud van de ene en het door een verpletterende administratieve structuur verstoorde innerlijke leven van de andere. Een mooi maar moeilijk te filmen onderwerp en dat verklaart waarom de regisseur het verknoeid heeft met een aantal even verpletterende en buitensporig lange dialogen. Hoewel het kind (Burtin) het aardig doet (ondanks bepaalde uitspraken die het in de mond gelegd krijgt en die niet bij zijn leeftijd passen, tenzij het om een superintelligent mannetje gaat!) voelt Lonsdale zich niet helemaal op zijn gemak in een rol die hem niet echt op het lijf geschreven is, maar woorden schieten pas echt tekort als we het hebben over Petit die zijn tekst gewoon opdreunt in zijn rol van minister van Cultuur! Belachelijk.

P.R.O.F.S.

1985 | Komedie

Frankrijk 1985. Komedie van Patrick Schulmann. Met o.a. Patrick Bruel, Fabrice Luchini, Laurent Gamelon, Christophe Bourseiller en Yolande Gilot.

Sinds ET LA TENDRESSE, BORDEL is het niveau van Patrick Schulmann gestaag slechter geworden, getuige ook dit werkje dat voorgeeft een portret van de leraren en leerlingen te zijn. Natuurlijk neemt de verstandige leraar snel de benen, terwijl zijn maffe collega achterblijft. Twee uur hansworsterijen, trivialiteiten en mislukte standjes. Een moeizame film.

Deux lions au soleil

1980 | Komedie

Frankrijk 1980. Komedie van Claude Faraldo. Met o.a. Jean-Pierre Sentier, Jean-François Stévenin, Catherine Lachens, Martine Sarcey en Michel Robin.

Veertigers besluiten uit het arbeidsproces te stappen en met het door oplichting verkregen geld, een leven van nietsdoen in de zon te gaan leiden. Zowel door de naïviteit, waarmee de geplande coups de mist in gaan als door het gemak waarmee ze het beetje geld dat ze verwerven, weer cadeau doen, mislukt hun opzet steeds, zodat ze samen zelfmoord willen plegen. Na BOF en THEMROC nieuwe drop-outs in de visie van Faraldo waarbij de anarchistische vitaliteit van weleer plaats heeft gemaakt voor keus voor zelfmoord. Niettemin veel ironie en humor in ontspannen tempo, met warm en intens samenspel van de hoofdrollen.

Ciao, les mecs!

1979 | Komedie

Frankrijk 1979. Komedie van Sergio Gobbi. Met o.a. Gérard Lonnberg, Charles Aznavour, Roland Dubillard, Michel Galabru en Jean Piat.

Een Franse Italiaan wordt in de steek gelaten door zijn vrouw en zoekt onderdak bij bevriende landgenoten. Deze volgen uit solidariteit het spoor van de voortvluchtige vrouw en houden hem op de hoogte van haar escapades. Dat blijkt ook haar opzet; de jaloezie van de Italiaan moet aangewakkerd worden om zo hun huwelijk nieuwe impulsen te geven. De op zich boeiende milieu- schets en de mentaliteitsobservatie mondt uit in standaardgrappenmakerij die door een reeks van gaststerren wat leuker wordt gemaakt dan het scenario verdient.

Certaines nouvelles

1979 | Drama, Oorlogsfilm

Frankrijk 1979. Drama van Jacques Davila. Met o.a. Micheline Presle, Bernadette Lafont, Gérard Lartigau, Caroline Cellier en Frédéric de Pasquale.

Twee Franse gezinnen wonen bij een afgelegen strand in de omgeving van Oran in 1961. Algerijnse oorlog, aanslagen en agitaties worden in door de hitte lome, dagelijkse gang van zaken met visites over en weer en een verjaardagsfeestje angstvallig niet besproken, evenmin als de tegengestelde politieke standpunten van beide mannen. Alleen de in Parijs studerende zoon kan bij bezoek aan ouders gebeurtenissen niet negeren die tenslotte toch hun voordeuren bereiken. Film toont nauwelijks meer dan futiele alledaagse gebeurtenissen die echter een beklemmende werking krijgen door de wetenschap van nabij woedende oorlog die vooral via de radio wordt gesuggereerd. Oogkleppenmentaliteit uit zelfbescherming krijgt daardoor indringende overtuigingskracht, met name in het spel van Presle als moeder van student.

Un moment d'égarement

1977 | Komedie

Frankrijk 1977. Komedie van Claude Berri. Met o.a. Jean-Pierre Marielle, Victor Lanoux, Agnès Soral, Christine Dejoux en Martine Sarcey.

Jeugdvrienden Pierre en Jacques (Marielle en Lanoux), nu ietwat gestrande veertigers, vieren met hun respectievelijke tienerdochters Martine en Françoise (Dejoux en Soral) vakantie in Saint-Tropez. Daar laat Pierre zich, in een ogenblik van verdwazing, verleiden door zeventienjarig wispeltuurtje Françoise. Fijn naturel gespeelde bijdrage aan het subgenre van de Franse zomervakantiefilm is tevens een bruisend gefotografeerd tijdsbeeld, tragikomische kermisscène incluis. Debutante Soral excelleerde later in Berri's noir-meesterstuk Tchao Pantin. Hollywood-remake Blame it on Rio (1985) en Franse recyclage (2015) hebben het nakijken.

La Vie Parisienne

1977 | Muziek

Frankrijk 1977. Muziek van Christian-Jaque. Met o.a. Bernard Alane, Evelyne Buyle, Martine Sarcey, Dany Saval en Jean-Pierre Darras.

La Belle Epogue in Parijs. Terwijl het uitgaansleven in het teken staat van de Cancan besluit een door een prostitueé bedrogen jongeman een rijke dame het hof te gaan maken. De beroemde operette kreeg van de hoogbejaarde regisseur een weinig bruisende vormgeving, die echter nog altijd gunstig afsteekt bij een gemiddelde tv-registratie zodat het effect op de beeldbuis beter zal zijn dan in de bioscoop.

L'hôtel de la plage

1977 | Komedie

Frankrijk 1977. Komedie van Michel Lang. Met o.a. Myriam Boyer, Daniel Ceccaldi, Anna Gaël, Michèle Grellier en Guy Marchand.

Een aantal gezinnen brengt jaarlijks de vakantie door in een hotel in een Bretonse badplaats, maar ook door de opgroeiende kinderen zijn er toch weer onvoorziene verrassingen en amoureuze complicaties. De regisseur van A NOUS LES PETITES ANGLAISES houdt zich aan hetzelfde stramien van vakantieflirts - nu in alle leeftijdscategorieën - met minimale oorspronkelijkheid. Sommige aardige momenten zijn te danken aan de acteurs. Scenario van Michel Lang.

Un éléphant ça trompe énormément

1976 | Komedie, Drama

Frankrijk 1976. Komedie van Yves Robert. Met o.a. Jean Rochefort, Claude Brasseur, Guy Bedos, Victor Lanoux en Danièle Delorme.

Étienne (Rochefort) is een gelukkig getrouwde man, in tegenstelling tot z'n vrienden, die allemaal vreemdgaan. Maar op een dag raakt hij geheel in de ban van een fotomodel (Delorme): hij moet en zal haar ontmoeten en het hof maken. Levendige komedie van acteur-regisseur Robert, die ook onder meer het tweeluik La gloire de mon père en Le château de ma mère op zijn naam heeft staan. Film kreeg een vervolg, Nous irons tous au paradis, en een Amerikaanse remake, The Woman in Red, die het overigens niet haalde bij het origineel.

Les Murs ont des oreilles

1974 | Komedie

Frankrijk 1974. Komedie van Jean Girault. Met o.a. Louis Velle, Martine Sarcey, Chantal Nobel, Juliette Mills en Jacques Marin.

Een succesvol schrijver betrekt, bij wijze van proefscheiding van zijn vrouw, met zijn kinderen en personeel een luxueus buitenhuis. De geheime dienst heeft vergeten de afluisterapparatuur uit het huis te verwijderen, wat op de diverse amoureuze relaties een onthullend en ontnuchterend effect heeft. Als de kokkin en de tuinman als spionnen ontmaskerd zijn, wordt ook de huwelijkse staat weer hersteld. Het scenario, dat als een toneelklucht werd uitgewerkt, kreeg een slordige regie in een tempo dat alle grappen voorspelbaar maakt. De bekwame acteurs kunnen en verdienen beter, maar spelen bij gebrek aan beter zó op hun charme dat ze onuitstaanbaar worden.

Rendez-vous à Bray

1971 | Drama

België/Frankrijk 1971. Drama van André Delvaux. Met o.a. Anna Karina, Mathieu Carrière, Roger Van Hool, Bulle Ogier en Martine Sarcey.

Tijdens WOI wordt een jongeman door zijn vriend ontboden in een afgelegen villa. Daar blijkt alleen een mooie zwijgzame huishoudster aanwezig te zijn, aan wie hij de voorgeschiedenis van de vriendschap vertelt. Hij brengt de nacht met haar door, terwijl de vriend nooit komt opdagen. Een sfeervolle en hoogst persoonlijke film van deze Belgische regisseur over de invloed van de verstrijkende tijd op menselijke gedragingen en relaties, in de stijl van magisch realisme. Naar verhaal van Julien Cracq.

L' Homme au cerveau greffé

1971 | Drama, Sciencefiction

Duitsland/Spanje/Frankrijk 1971. Drama van Jacques Doniol-Valcroze. Met o.a. Mathieu Carrière, Jean-Pierre Aumont, Michel Duchaussoy, Nicoletta Macchiavelli en Marianne Eggerickx.

Een neuroloog met een ernstige hartkwaal heeft een reeks onderzoeken gedaan over hersentransplantatie en doneert zijn eigen hersenen om het leven van een jonge automobilist te redden. Na de geslaagde operatie ontdekt zijn geest niet alleen zijn nieuwe lichaam, maar ook de hem onbekende levensomstandigheden van de jongeman. Het medisch experiment is het startpunt voor een interessant, vervreemd psychologisch drama dat een al te afstandelijke vorm kreeg.

Du soleil plein les yeux

1969 | Komedie

Frankrijk 1969. Komedie van Michel Boisrond. Met o.a. Renaud Verley, Florence Lafuma, Janet Agren, Bernard LeCocq en Jean Ferniot.

Adolescent neemt jongere broer en vriendin mee met zeilvakantie, waar de komst van Zweedse toeriste rivaliteit en jaloezie weet te wekken. Simpel gegeven lijkt alibi om voortdurend jonge mensen in badkleding in prentbriefkaartachtige beelden te tonen en mist charme van eerdere, verwante film van regisseur met zelfde acteurs, LA LEÇON PARTICULIÈRE.

Clérambard

1969 |

Frankrijk 1969. Yves Robert. Met o.a. Philippe Noiret, Dany Carrel, Martine Sarcey, Gérard Lartigau en Lise Delamare.

Berooide aristocraat verwart dronken clochard met verschijning van Christus en wordt van tirannieke mensenhater tweede Franciscus van Assisi, tot verontrusting van familie die pogingen om kasteel te redden, gedwarsboomd ziet. Befaamde toneelkomedie van Marcel Aymé kreeg geen volledig geslaagde filmvorm, maar grootste probleem is dat vriendelijke uitstraling van Noiret te bekend is om zijn persoonswisseling verrassend te laten zijn.

Salut Berthe

1968 | Komedie

Frankrijk 1968. Komedie van Guy Lefranc. Met o.a. Fernand Raynaud, Martine Sarcey, Rosy Varte, Darry Cowl en Roger Carel.

Een Franse industrieel uit Ivoorkust moet een handelsverdrag bespreken in Parijs en hoopt daar zijn jeugdliefde terug te zien. Op het laatste moment besluit zijn vrouw hem te vergezellen, terwijl de Parisienne inmiddels ook een wantrouwende echtgenoot heeft. Het is een boulevardklucht volgens het overbekende recept en zonder fantasie gefilmd. De actrices brengen het er het beste af, mét Darry-Cowl als de bevriende uitvinder die tot elke prijs zijn vindingen op de markt wil laten brengen.

La Leçon particulière

1968 | Komedie

Frankrijk 1968. Komedie van Michel Boisrond. Met o.a. Nathalie Delon, Renaud Verley, Robert Hossein, Bernard LeCocq en Katia Christine.

Een vlotte scholier wordt verliefd op de geliefde van een coureur. In de serieuze verhouding die ontstaat zal hij de meest verstandige en verantwoordelijke partij moeten zijn. Dit simpel liefdesverhaal kreeg humor en melancholie in de aanpak en wordt vooral met overtuigende frisheid geacteerd.

Le Caïd de Champignol

1965 | Komedie, Sportfilm

Frankrijk 1965. Komedie van Jean Bastia. Met o.a. Jean Richard, Martine Sarcey, Alfred Adam, Denise Benoît en Michel Barbey.

Een simpele landbouwer erft een paard dat over ren-kwaliteiten blijkt te beschikken. De man wordt jockey en wint zelfs de Grand Prix. Een simpele en vriendelijke komedie, waarin op voor de hand liggende wijze het boerenleven tegenover de wereld rond de rennen wordt geplaatst. In de suffe regie krijgen de acteurs een onbeperkte speelruimte, wat aardige momenten oplevert, maar ook veel flauwiteiten.

Méfiez-vous, mesdames

1963 | Komedie

Frankrijk 1963. Komedie van André Hunebelle. Met o.a. Michèle Morgan, Danielle Darrieux, Paul Meurisse, Sandra Milo en Gaby Sylvia.

Door zijn liefde voor een doortrapte vrouw is een advocaat in de gevangenis beland en hij probeert daarna wraak te nemen via huwelijksadvertenties, maar ook van die alleenstaande dames dreigt hij de dupe te worden. Het scenario en de regie laten heel wat kansen liggen, maar de cynische komedie wordt gered door de sterke rolbezetting waarbij met name Morgan opvalt door haar - te zelden gebruikte - humoristische talenten.

Alerte au deuxième bureau

1956 | Actiefilm

Frankrijk 1956. Actiefilm van Jean Stelli. Met o.a. Frank Villard, Geneviève Kervine, Martine Sarcey, Marc Cassot en Albert Dinan.

Een kapitein van de geheime dienst dringt zich in een spionagebende binnen, die geheime defensie-documenten heeft bemachtigd. Deze spionagefilm heeft onvoldoende tempo en te veel cliché-elementen, tot aan de spannende en nogal spectaculair gefilmde finale waarin een helikopter een belangrijk aandeel heeft.

op televisie
0 uitzendingen

Maak een abonnement aan als u op tijd gewaarschuwd wilt worden wanneer Martine Sarcey op televisie komt.

Reageer