Cheryl Hall: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Waking the Dead: Deathwatch

2002 | Thriller, Misdaad

Verenigd Koninkrijk 2002. Thriller van Maurice Phillips. Met o.a. Trevor Eve, Susan Johnston, Holly Aird, Wil Johnson en Claire Goose.

Wycliffe: Four and Twenty Blackbirds

1995 | Mysterie, Misdaad

Verenigd Koninkrijk 1995. Mysterie van Steve Goldie. Met o.a. Jack Shepherd, Jimmy Yuill, Helen Masters, Aaron Harris en Adam Barker.

Detective Supt. Wycliffe (Shepherd) wordt geconfronteerd met een plattelandsgemeenschap in het hartje van Cornwall bij een onderzoek n.a.v. de verdwijning van een boer. Mooie beelden van een crisissituatie in een landelijk dorp met zijn kleine gebeurtenissen. Scenario van Julian Jones die enkele simpele verrassingen in petto heeft.

The 14

1973 | Drama

Verenigd Koninkrijk 1973. Drama van David Hemmings. Met o.a. Jack Wild, Liz Edmiston, John Bailey, Cheryl Hall en June Brown.

Na de dood van hun moeder blijven veertien kinderen achter in een vochtige kamer in een bouwval. De oudsten, Wild en Edmiston, willen de familie bij elkaar houden, maar de officiële instanties denken er anders over. Wanneer ze het voogdijschap van een pleegmoeder weigeren, worden de kinderen op verschillende plekken ondergebracht. Wild begint een gevecht om het gezin te herenigen. Aangrijpend drama, gebaseerd op waar gebeurde feiten. Het wordt haast gebracht als een documentaire, zonder moraliserende neigingen of goedkope sentimentaliteit. Het melodramatische einde is echter niet overtuigend. De jonge acteurs presteren zeer geloofwaardig. Roland Starke schreef het scenario. Achter de camera stond Ousama Rawi.

Unman, Wittering, and Zigo

1971 | Thriller

Verenigd Koninkrijk 1971. Thriller van John Mackenzie. Met o.a. David Hemmings, Carolyn Seymour, Douglas Wilmer, Cheryl Hall en Christopher Sandford.

Een gekunstelde thriller met Hemmings als een leraar die tot zijn ontzetting ontdekt dat zijn voorganger wel eens vermoord zou kunnen zijn door klas 5B. Het goed gestructureerde scenario houdt de aandacht gaande tot aan het teleurstellende slot, hoewel MacKenzie een aantal scènes storend uit de hand laat lopen. Dit had eigenlijk, gezien het schitterende basisidee, een betere film moeten zijn. Muziek van Michael Lewis en opmerkelijke fotografie van Geoffrey Unsworth.