campagne courant # 17

, hugo hoes

Nieuws over het wel en wee van de ledencampagne.

elsfie

Hilversum • Normaal bellen we met Els Kok-Corts, senior medewerkster van vpro’s afdeling ledenservice, maar omdat we er niet doorheen kwamen zijn we even persoonlijk langsgegaan. En van die gelegenheid hebben we natuurlijk direct gebruik gemaakt om even een elsfie te schieten van Els in actie op haar knusse werkplek. Voor Els geen kerstvakantie. ‘Kan niet aan het einde van het jaar. Het is druk. De postbezorging is anders en er bellen ook altijd abonnees die het dubbeldikke kerstnummer na een week per abuis hebben weggegooid. En er zijn in december ook opzeggingen, maar schrijf dat maar niet op.’
Lid worden? Bel Els en vraag meteen even of ze haar sinaas­appeltje niet
vergeet. 035 6712888.

eresjalerij

HilversumHonderden clubsjaals hangen er in Nederland om nekken en op kapstokken, maar waar?
Heeft u een sjaal ontvangen? Maak een sjaalfie van uzelf met uw sjaal en stuur die naar campagnecourant@vpro.nl. Wie weet staat u dan na Britta Hosman, Jan Leyers, Sunny Bergman en de dames van Toren C – om maar eens paar hele grote namen te noemen – binnenkort ook in de eresjalerij van de CC.

welkom

Hilversum • 10551 nieuwe leden heeft de pro VPRO-campagne inmiddels opgeleverd en daar is VPRO’s Dikke Deur Lennart van der Meulen hartstikke blij mee. Maar dat zijn er nog lang niet genoeg. Nog 19.491 erbij en het blijft altijd mooi weer.

mooi werk

Eersel •Tussen alle fraaie inzendingen voor de VPRO Gids cover 1-prijsvraag viel ons oog direct op deze inzending. Die is gemaakt door Sies Brandsma enviel weliswaar niet in de prijzen, maar verdient zeker een vermelding in de Campagne Courant. Want van sjaalkunst krijgen we nooit genoeg.

strop

Barcelona / Santa Clara / HilversumWie heeft nee gezegd tegen de vertegenwordiger van chipproducent Intel Inside?
Dat is de grote vraag op het hoofdkantoor van het pro VPRO campagneteam. Want het miljoenenaanbod van de multinational om te adverteren op de achterkant van de VPRO -clubsjaal was dus geen grap maar bloedserieus. Helaas ontdekte men dat pas op het moment dat fc Barcelona wereldkundig maakte een nieuwe sponsor te hebben voor de binnenkant van het shirts. Campagnehoofd L. v. d. M. wil tegenover de CC alleen anoniem reageren. ‘Zoiets geloof je toch ook niet.’