veelgestelde vragen

Leuk dat je meeleest met de boekenclub! Op deze pagina beantwoorden we de meest voorkomende vragen over de Brommer op zee-app. 

Het lukt niet om in te loggen. Wat moet ik doen?
Meestal ligt dit aan een ontbrekende internetverbinding. Is je apparaat wel verbonden met het internet? Probeer dan het apparaat opnieuw op te starten. 
Als het niet lukt om een account aan te maken kan je ons een mail sturen via brommeropzee@vpro.nl.

De letters zijn te klein of te groot. Kan ik hier iets aan doen?
Dat kan! In de balk bovenaan kan je klikken op de 'A', je krijgt dan onderaan een schuifmenu. Het stipje kan je heen en weer schuiven om de lettergrootte aan te passen.

Mijn boek lijkt ineens weg, ik zie enkel witte bladzijden. Hoe los ik dit op?
Meestal helpt het om de app af te sluiten en weer op te starten. Helpt dit niet? We adviseren dan om  de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. 

Mijn leesprogressie lijkt weg. Hoe komt dit?
De app is te gebruiken zonder internet. Echter slaat de app je leesprogressie niet op als je leest zonder internet. We proberen hier een oplossing voor te vinden.

Klopt het dat de app geen donkere modus heeft?
Helaas kan dit nu nog niet in de app. De app is volop in ontwikkeling, we proberen deze mogelijkheid in de toekomst toe te voegen.

Ik zie geen bladzijdenummers. Hoe kan dit?
Helaas kan dit nu nog niet in de app. De app is volop in ontwikkeling, we proberen deze mogelijkheid in de toekomst toe te voegen.

Hoe kom ik van de notities weer bij het boek zelf?
Klik op het menu (de drie streepjes onder elkaar linksboven) en selecteer 'lees het boek'. 
 

Staat je vraag er niet bij? 
Mail ons via brommeropzee@vpro.nl, we proberen je dan zo snel mogelijk te helpen!