Wat moet je hier nou mee?
Tijdens de Dutch Design Week maakt Dorst reclame voor de producten van vier jonge designers.
Drie filmmakers en één grafisch ontwerper bedachten zelf waar deze producten voor dienen en baseerden hier hun advertenties op. De grafische reclame voor Roman Levi zie je hierboven. Weten wat je echt met deze producten kunt doen? Dorst interviewt de productontwerpers op de DDW.
Interviews, reclamevideo's en meer vanaf 21 oktober op vpro.nl/dorst
meer dorst
uur voor aan de muur
Er is niks mis met een beetje slow tv op zijn tijd. Alleen dat eeuwige haardvuur en tropische aquarium hebben we nou wel gezien. Het is tijd voor ranzige, spannende, vreemde maar vooral langzame tv. 'Uur voor aan de muur' presenteert daarom iedere week nieuwe slow tv op zijn allerbest.
audiovisueel data experiment: TaBee
Heel veel data, twaalf makers, vier weken, één vraag: Hoe groot is het internet? Dorst startte een multidisciplinair dataonderzoek animatie experiment met audiovisuele uitkomsten. Oftewel: Een korte film die ons vertelt hoe groot het internet is (soort van).
tell me why?
De Groten der aarde (Cher, Freddie Mercury, Fergie) stelden ons Grote Vragen maar gaven hier vervolgens nooit een zinnig antwoord op. Dorst vroeg vier jonge filosofen deze Grote Vragen te beantwoorden. We hebben negenennegentig problemen, maar deze vraagstukken zijn er geen (meer). Deze week Bronski Beat met: Tell me why?