Antonio Riestra: camera.
Er zijn 4 films gevonden.

The Bachelors

2017 | Komedie, Drama

Verenigde Staten 2017. Komedie van Kurt Voelker. Met o.a. Odeya Rush, J.K. Simmons, Jean Louisa Kelly, Harold Perrineau en Julie Delpy.

Na de dood van zijn vrouw verruilt Bill Ponder zijn kleinsteedse omgeving voor de grote stad: samen met zijn 17-jarige zoon Wes wil hij met een schone lei beginnen. Ondanks alle pijn loert er voor beiden een nieuwe liefde om de hoek.

The Face of Love

2013 | Romantisch drama

Verenigde Staten 2013. Romantisch drama van Arie Posin. Met o.a. Annette Bening, Ed Harris en Robin Williams.

Na dertig jaar verliest Nikki haar geliefde man Garrett. Een periode van diepe rouw en eenzaamheid volgt, totdat Nikki opnieuw verliefd wordt. Op Tom, een man die precies op de vorige lijkt. Intrigerend gegeven à la Hitchcocks Vertigo krijgt een wat voorspelbaar melodramatische aanpak. Daar staat tegenover dat doorgewinterde acteurs Bening en Harris, in een dubbelrol, een plezier zijn om naar te kijken. Robin Williams heeft een tikje ondankbare rol als de alleenstaande buurman die Nikki ook wel ziet zitten

Mama

2013 | Horror

Spanje​/​​Canada 2013. Horror van Andy Muschietti. Met o.a. Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Megan Charpentier, Isabelle Nélisse en Daniel Kash.

Deze sprookjesachtige horror over twee verwilderde zusjes en hun beschermengel begint veelbelovend, met fraaie beelden en suspense die van het doek druipt. Alles is lekker dik aangezet, zoals je geneigd bent te verwachten bij de tagline 'Guillermo del Toro presents'. Hoe verder de film echter vordert, hoe meer er een horrorfilm uit de B-regionen doorheen begint te schemeren. De rake sfeer en het originele uitgangspunt maken plaats voor obligate schrikeffecten en langdradige plotverwikkelingen. De climax is even saai als onzinnig.

Pa Negre

2010 | Drama

Spanje 2010. Drama van Agusti Villaronga. Met o.a. Francesc Colomer, Marina Comas en Nora Navas.

Oogstrelend, soms gruwelijk portret van een getroebleerde jeugd in het Catalonië van na de Spaanse Burgeroorlog. Al te verrassend is het niet, de manier waarop Villaronga de dramatische gebeurtenissen in het leven van Andreu laat botsen op diens kinderlijke blik; maar alleen al de openingsscène, waarin een koets met paard en al tegen de rotsen te pletter slaat, is de moeite waard.