Deborah Driggs: cast.
Er zijn 3 films gevonden.

Night Rhythms

1992 | Thriller, Erotiek

Verenigde Staten 1992. Thriller van Gregory Hippolyte en Gregory Dark. Met o.a. Martin Hewitt, David Carradine, Sam Jones, Deborah Driggs en Delia Sheppard.

Hewitt heeft een nachtprogramma over seks op de radio, waarin hij menige hete tip geeft. Hij wordt hierdoor in verband gebracht - en verdacht! - van wurgmoord op een stripster (Tweed). Om zijn onschuld te bewijzen gaat hij zelf op onderzoek uit en dat leidt hem naar de rosse buurt waar hij in contact komt met een hardvochtige nachtclubeigenaar (Carradine). De weelderige Tweed bleek bi te zijn, maar ze is al dood en dus zie je niks. Niet direct origineel, weinig sexy (al doen de makers de kijkers dat wel geloven), maar toch onderhoudend gedoe voor wie de tijd heeft aan de buis te blijven plakken.

Martial Law II: Undercover

1992 | Misdaad, Actiefilm

Verenigde Staten 1992. Misdaad van Kurt Anderson. Met o.a. Jeff Wincott, Cynthia Rothrock, Paul Johansson, Evan Lurie en Billy Drago.

In dit vervolg op MARTIAL LAW (1990) van Steve Cohen neemt Jeff Wincott de plaats in van Chad McQueen als Det. Sean Thompson. De toevoeging (en afkorting) Det. op de aftiteling maakt hem extra gewichtig. Sean en zijn vrouwelijke partner Billie Blake (Rothrock, die ook in de eerste film meedeed) stuiten op een geval van corruptie, waarbij ook hun eigen kung-fu afdeling van de politie betrokken is, in een plot die zich nauwelijks onderscheidt van die van talloze andere tweederangs actiefilms. Er wordt stevig gevochten, maar zonder dat het de kijker echt raakt. Het scenario is van Richard Brandes en Jiles Fitzgerald. Het camerawerk is van Peter Fernberger.

Total Exposure

1991 | Thriller

Verenigde Staten 1991. Thriller van John Quinn. Met o.a. Michael Nouri, Season Hubley, Jeff Conaway, Robert Prentiss en Deborah Driggs.

Redelijk suspenseverhaal over fotografe Hubley die betrokken raakt bij drugssmokkel en chantage als een van haar modellen dood wordt aangetroffen. Privédetective Nouri weet haar met gevaar voor zijn eigen leven te redden uit het wespennest, waarin ze terecht gekomen was. Hoewel de film zeer oppervlakkig is en vol met clichés zit, is het aardig gedaan waardoor het een aangename tijdspassering is. Scenario van Lynne Dahlgren, waaraan regisseur Quinn meeschreef. Camerawerk van Kent Wakeford.