Kayla Emter: montage.
Er zijn 3 films gevonden.

Queenpins

2021 | Komedie, Drama

Verenigde Staten 2021. Komedie van Aron Gaudet en Gita Pullapilly. Met o.a. Kristen Bell, Kirby Howell-Baptiste, Vince Vaughn, Paul Walter Hauser en Joel McHale.

Connie en JoJo zijn beste vriendinnen en ware coupon queens: ze proberen hun torenhoge rekeningen weg te werken door met kortingsvouchers geld te besparen op boodschappen. Om de inkomsten in een hogere versnelling te krijgen, zetten ze een coupon-kartel op en slagen ze erin supermarktketens voor ruim 40 miljoen dollar op te lichten. Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de grootste namaak-coupon oplichtingszaak in de Amerikaanse geschiedenis.

Hustlers

2019 | Komedie, Thriller, Drama

Verenigde Staten 2019. Komedie van Lorene Scafaria. Met o.a. Jennifer Lopez, Constance Wu, Julia Stiles, Keke Palmer en Lili Reinhart.

In 2015 plaatste New York Magazine een reportage over een groepje berooide strippers dat ten tijde van de financiële crisis van 2008 een plan beraamde om rijke Wall Street-types op te lichten. Regisseur/scenarist Scafaria verzamelde voor deze smeuïge verfilming een fijne club actrices, maar laat de toon nogal zwalken: is dit nou een luchtige misdaadfilm à la Ocean’s Eleven of een serieus drama over het wel en wee van Amerikaanse strippers? Of misschien is het allemaal een politieke parabel, afgaand op de boude slotregel: ‘Everybody’s hustling. Dit hele land is één grote stripclub.’ Het script van Scafaria en het spel van Lopez werden in elk geval genomineerd voor allerlei prijzen.

The Immigrant

2013 | Drama

Verenigde Staten 2013. Drama van James Gray. Met o.a. Marion Cotillard, Joaquin Phoenix en Jeremy Renner.

In dit bedachtzame drama volgen we de Poolse Ewa (Cottilard) die in 1921 met haar zuster naar Amerika komt. Als die niet wordt toegelaten omdat ze tbc heeft, dreigt ook Ewa niet verder te komen dan Ellis Island. Maar dankzij de handige Bruno (Gray-favoriet Phoenix) weet ze toch illegaal de Nieuwe Wereld te bereiken. Waar al snel blijkt dat Bruno's hulp een hoge prijs heeft. Voor het eerst kiest Gray (We Own the Night) voor een vrouwelijk perspectief. Maar het onderwerp blijft onveranderd: ploeterende Amerikanen die wanhopig proberen zichzelf te verbeteren.