Wallace Langham: cast.
Er zijn 6 films gevonden.

Behind the Camera: The Unauthorized Story of 'Charlie's Angels'

2004 | Drama

Verenigde Staten 2004. Drama van Francine McDougall. Met o.a. Christina Chambers, Dan Castellaneta, Dan Lauria, Wallace Langham en Ben Browder.

Gedramatiseerde versie van het ware verhaal achter de populaire televisieserie Charlie's Angels. TV-producent Aaron Spelling zocht halverwege de jaren zeventig naar een nieuwe hitserie. Het verhaal over drie mooie politieagentes die detectives worden in dienst van een mysterieuze man genaamd Charlie werd een enorm succes. Dit was niet in de laatste plaats te danken aan de casting van de actrices, de prachtige Farah Fawcett, Kate Jackson en Jaclyn Smith.

Sister Mary Explains It All

2001 | Komedie, Drama

Verenigde Staten 2001. Komedie van Marshall Brickman. Met o.a. Diane Keaton, Brian Benben, Wallace Langham, Jennifer Tilly en Max Morrow.

Schrijver-regisseur Brickman en Diane Keaton kennen elkaar van Woody Allen-klassiekers als Annie Hall, waaraan Brickman als co-scenarist zijn bijdrage leverde. In deze televisiebewerking van een toneelstuk van scenarist Durang regisseerde hij haar. Keaton speelt een non die wordt geconfronteerd met voormalige leerlingen die onplezierige herinneringen hebben aan haar zondagschool. Daar weet zij wel wat op en zo krijgt deze satire een duistere wending. Niet voor devote katholieken.

Daydream Believers: The Monkees Story

2000 | Biografie, Muziek

Verenigde Staten 2000. Biografie van Neill Fearnley. Met o.a. George Stanchev, Aaron Lohr, Jeff Geddis, L.B. Fisher en Colin Ferguson.

Schrijver-regisseur Brickman en Diane Keaton kennen elkaar van Woody Allen-klassiekers als Annie Hall, waaraan Brickman als co-scenarist zijn bijdrage leverde. In deze televisiebewerking van een toneelstuk van scenarist Durang regisseerde hij haar. Keaton speelt een non die wordt geconfronteerd met voormalige leerlingen die onplezierige herinneringen hebben aan haar zondagschool. Daar weet zij wel wat op en zo krijgt deze satire een duistere wending. Niet voor devote katholieken.

Michael

1996 | Fantasy, Drama, Komedie, Romantiek

Verenigde Staten 1996. Fantasy van Nora Ephron. Met o.a. John Travolta, Andie MacDowell, William Hurt, Bob Hoskins en Robert Pastorelli.

Michael (Travolta) is een engel. Geen standaard-engel, maar - zo laat hij zelf weten - een aartsengel die gebouwd is om tegen de Duivel te strijden, niet om aan harpjes te plukken. Michael neemt geen blad voor de mond, heeft een bierbuik en alle dames vallen voor hem. Dat past perfect bij het publieke imago van John Travolta, die op wolken liep na de daverende comeback met Pulp Fiction. De film van Nora Ephron (When Harry met Sally, Sleepless in Seattle) is op de acteur gebaseerd, ongeacht quasi-spirituele zijverhaaltjes. En Travolta blijkt inderdaad charismatisch genoeg om deze vederlichte productie te dragen.

God's Lonely Man

1996 | Drama, Thriller

Verenigde Staten 1996. Drama van Francis Von Zerneck. Met o.a. Michael Wyle, Heather McComb, Justine Bateman, Roxana Zal en Paul Dooley.

Michael (Travolta) is een engel. Geen standaard-engel, maar - zo laat hij zelf weten - een aartsengel die gebouwd is om tegen de Duivel te strijden, niet om aan harpjes te plukken. Michael neemt geen blad voor de mond, heeft een bierbuik en alle dames vallen voor hem. Dat past perfect bij het publieke imago van John Travolta, die op wolken liep na de daverende comeback met Pulp Fiction. De film van Nora Ephron (When Harry met Sally, Sleepless in Seattle) is op de acteur gebaseerd, ongeacht quasi-spirituele zijverhaaltjes. En Travolta blijkt inderdaad charismatisch genoeg om deze vederlichte productie te dragen.

A Deadly Silence

1989 | Thriller, Drama

Verenigde Staten 1989. Thriller van John Patterson. Met o.a. Mike Farrell, Bruce Weitz, Charles Haid, Richard Portnow en Sally Struthers.

Een op feiten gebaseerd drama over een studente uit Long Island die een klasgenoot inhuurt om haar incestueuze vader te vermoorden. Een klinische, koele navertelling van het boek van Dena Kleiman, journaliste bij de New York Times, in een bewerking van Jennifer Miller.