Jeremy Silver: regie.
Er zijn 5 films gevonden.

Punitions anales pour adolescentes soumises

1987 | Erotiek

Frankrijk 1987. Erotiek van Jeremy Silver. Met o.a. Ghislain Garet, Yasmina, André Kay, Piotr en Marie-France.

Een scenario was overbodig. Er is slechts sprake van een opeenvolging van omhelzingen van dertigjarigen die adolescenten moeten voorstellen. Blijft over een camera, maar daar staat niemand achter. Gewoon idioot.

Jouissances anales pour adolescentes en chaleur

1986 | Erotiek

Griekenland​/​​Frankrijk​/​​Italië 1986. Erotiek van Jeremy Silver.

Een bizar verhaal over ontspanning volgens klassiek gebruik in het Middellandse Zee-gebied. Met toeristen, autochtonen, Koptische monniken, wellustige lieden, een hogepriester in de liefde, een herder, een liefdesgodin, etc. Anale seks op de muziek van een fluit en een festival van vrouwenbillen. Voor kenners.

Débauches anales pour jeunes pucelles débutantes

1985 | Erotiek

Frankrijk 1985. Erotiek van John Love en Jeremy Silver. Met o.a. Jean-Paul Bride, Jean-Pierre Armand, André Kay en Masha.

Onwaarschijnlijke perikelen: een jonge Aziatische onderzoeker en zijn vriendin maken bij het doorpluizen van de archieven van een kasteel in de Chevreuse-vallei kennis met de geest van de markiezin. De markiezin blijkt gemarteld te zijn geweest gedurende de Franse Revolutie en de kijker krijgt beelden te zien van zowel sadisme als pornografie. Is er een scenarioschrijver in de zaal?

Introductions anales et gorges voraces

1984 | Erotiek

Frankrijk 1984. Erotiek van Jeremy Silver. Met o.a. Isabelle Brel, Christophe Clark, Tania Valys, Jean-Pierre Armand en Jean-Paul Bride.

Kanaal 69 levert zeer speciale diensten aan de meest perverse abonnees. Geen plot, maar een echte catalogus van alle mogelijke afwijkingen die er zijn, met zorgvuldig uitgekozen actrices. Vreemd, duister en angstwekkend. Pure hardporno.

Demoiselles à prendre par derrière

1984 | Erotiek

Frankrijk 1984. Erotiek van Jeremy Silver. Met o.a. Hubert Gérel, Dom pat, André Kay, Mandarine en Jean-Pierre Armand.

De gehele film toont slechts twee mensen die op de pier van Deauville een wandeling maken, met daarbij wat erotische flashbacks. Het is duidelijk dat hiervoor gebruik is gemaakt van afvalstukken van andere films van hetzelfde kaliber.