Elliott Hurst: cast.
Er zijn 2 films gevonden.

Popcorn

1991 | Horror, Familiefilm

Jamaica​/​​Verenigde Staten 1991. Horror van Mark Herrier. Met o.a. Jill Schoelen, Tom Villard, Derek Rydall, Malcolm Danare en Tony Roberts.

Uitsluitend bedoeld voor nostalgische horrorfreaks die zich allicht wat kunnen opwarmen aan (de v.n.l. zwart-wit) fragmenten die verwijzen naar bibberfilms uit de periode 1950-1960. Hoewel gesitueerd in Californi[KA3]e werd deze als satire op B-films bedoelde mislukte tienerfilm integraal in Jamaica opgenomen en een en ander draait rond een griezelfilm-nacht (inclusief een psychisch gestoorde moordenaar) in de campus-cinema aan een universiteit, die wat geld moet opleveren voor de filmafdeling. Jammer dat de dialogen zo (p)lomp zijn en de gags zo hopeloos zouteloos. Stone, Watson en Roberts zijn er aan de haren bij gesleept voor hooguit een dagje draaien om op met een soort rechtvaardiging in de credits te kunnen worden opgenomen.

Looking for Miracles

1989 | Avonturenfilm, Familiefilm

Canada 1989. Avonturenfilm van Kevin Sullivan. Met o.a. Greg Spottiswood, Zachary Bennett, Joe Flaherty, Patricia Gage en Patricia Phillips.

In 1935 heerst de crisis volop in Toronto. Ryan Delaney (Spottiswood) wint, als beste leerling van zijn school, een studiebeurs, maar zijn alleenstaande moeder (Phillips) wil dat hij een vaste baan zoekt. Haar ander zoontje, de negenjarige Sullivan (Bennett), werd door haar zuster opgevoed, maar nu diens man ontslagen is, stuurt ze de jongen weer naar huis. Om toch naar de universiteit te kunnen gaan neemt Ryan een baan aan als vakantie kampleider, ook al is hij twee jaar te jong en kan hij niet zwemmen. Sullivan gaat met hem mee. Om indruk te maken op Chief Berman (Flaherty) leest hij veel over Indianen en hij krijgt de leiding over het Indianenkamp. Bij zijn jongens zit ook een echt lastpak, Ratface (Godfrey), die weigert ook maar naar iemand te luisteren en die er plezier aan beleeft om Sullivan te pesten. Een 'feel good movie' over het opgroeien in diverse stadia, als puber en als kind. Ook al gaat de film naar het einde toe wel wat over de schreef wat sentimentaliteit betreft, toch blijft het een aangrijpend, sfeervol portret van het leven in een economisch moeilijke tijd. Regisseur Sullivan en Stuart McLean baseerden hun scenario op de roman van A.E. Hotchner. Fotografie van Brian Thomson.