Nat Perrin: scenario.
Er zijn 3 films gevonden.

Abbott and Costello In Hollywood

1945 | Komedie

Verenigde Staten 1945. Komedie van S. Sylvan Simon. Met o.a. Bud Abbott, Lou Costello, Frances Rafferty, Jean Porter en Robert Stanton.

Het duo A & C probeert het in Hollywood als impressario. Ze willen een musical van de grond krijgen, maar ze moeten genoegen nemen met een baantje als portier en kapper. Vervolgens trachten ze voor een client een hoofdrol te versieren waardoor er bij allerlei producties rampen gebeuren. Sterren als Lucie Ball spelen zichzelf. De film is een wankele komedie en de eerste film met de namen Abbott en Costello in de titel. Scenario van Nat Perrin en Lou Breslow. Camerawerk van Charles Schoenbaum. Ook bekend als BUD ABBOTT AND LOU COSTELLO IN HOLLYWOOD.

Whistling in Brooklyn

1943 | Komedie, Mysterie

Verenigde Staten 1943. Komedie van S. Sylvan Simon. Met o.a. Red Skelton, Ann Rutherford, Jean Rogers, 'Rags' Ragland en Ray Collins.

Voor de derde (en laatste) maal zien we Skelton als radio- speurder `The Fox`, in een aflevering die veel beter is dan de voorgaande, WHISTLING IN DIXIE. Achtervolgd door zowel een stel moordenaars als de politie, die hem (uiteraard) van moord verdenkt, doet hij zich voor als baseball-speler (bij de Brooklyn Dodgers, met de echte spelers) om alles tot een goed einde te brengen. Ook al komt Skelton's speelstijl als achterhaald over, toch zitten er in deze film een aantal leuke momenten. Niet echt spannend, maar best gezellig om naar te kijken. Scenario van Nat Perrin en Wilkie Mahoney. Camerawerk van Lester White.

Whistling in Dixie

1942 | Komedie, Mysterie

Verenigde Staten 1942. Komedie van S. Sylvan Simon. Met o.a. Red Skelton, Ann Rutherford, George Bancroft, Guy Kibbee en Rags Ragland.

Skelton kruipt opnieuw in de huid van 'The Fox', een amateur radio-detective. Een rol die hij creëerde in WHISTLING IN THE DARK. Hij is net in het huwelijk getreden met Rutherford en zo brengen ze hun wittebroodsweken door in het Zuiden van de V.S., waar ze natuurlijk terecht komen in allerlei vreemde spookachtige situaties. De film is plezierig, dankzij Skeltons rol, maar qua plot laat hij wel afweten. Een tekort aan leuke gags en een gemis aan echte spanningsmomenten, maken dat de film niet meer voldoet aan de eisen van moderne filmkijker. Scenario van Nat Perrin en Wilkie Mahoney. Camerawerk van Clyde DeVinna. Gevolgd door een derde sequel, WHISTLING IN BROOKLYN.