Terri Nunn: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

The Georgia Peaches

1980 | Komedie, Actiefilm

Verenigde Staten 1980. Komedie van Daniel Haller. Met o.a. Tanya Tucker, Terri Nunn, Lane Smith, Sally Kirkland en Dennis Patrick.

Roger Corman produceerde deze eerste aflevering van een komedie/actieserie over een trio onwaarschijnlijke geheimagenten van de regering: een countryzangeres, haar zuster (die de garage van de familie beheert) en hun macho-vriend, een clandestiene drankstoker.

Scared Straight: Another Story

1980 | Misdaad

Verenigde Staten 1980. Misdaad van Richard Michaels. Met o.a. Cliff De Young, Stan Shaw, Terri Nunn, Randy Brooks en Tony Burton.

Fictieverhaal, gebaseerd op de opzienbarende tv-documentaire over het nut van gevangenen-praatgroepen om de misdaad onder de jeugd terug te dringen. Rauw, realistisch en nogal eerlijk, met volwassen taalgebruik.

Thank God, It's Friday

1978 | Muziek, Familiefilm

Verenigde Staten 1978. Muziek van Robert Klane. Met o.a. Donna Summer, Valerie Landsburg, Terri Nunn, Chick Vennera en Ray Vitte.

Wellicht de ergste film die ooit ergens een Oscar voor kreeg (voor Summers tophit 'Last Dance'). Deze nacht-uit-het-leven-van- een-discoklucht is even monotoon en gespeend van vindingrijkheid als de discomuziek zelf.

Katie: Portrait of a Centerfold

1978 | Drama

Verenigde Staten 1978. Drama van Robert Greenwald. Met o.a. Kim Basinger, Glynn Turman, Vivian Blaine, Dorothy Malone en Fabian.

De negentien-jarige Basinger wint een plaatselijke schoonheidswedstrijd in Texas. Hiermee hoopt ze haar droom waar te maken: een beroemde ster of een veelgevraagd fotomodel worden in Hollywood. Ze reist naar de filmstad maar ontdekt dat het leven daar niet zo idyllisch is als ze zich had voorgesteld. Uit geldgebrek laat ze naaktfoto's maken. Ze wordt het slachtoffer van oplichters en beleeft een paar treurige romances. Alledaags drama over het knappe meisje dat denkt dat ze het gaat maken maar rekent op de verkeerde mensen. De schoonheid van Basinger is het enige verfrissende dat de film te bieden heeft, voor de rest hebben we alles al zo dikwijls gezien, en zoveel beter. Geschreven door Nancy K. Audley en in beeld gebracht door Don Morgan.