Soraya Gomaa: cast.
Er zijn 6 films gevonden.

Zores

2006 | Komedie

Duitsland 2006. Komedie van Anja Jacobs. Met o.a. Soraya Gomaa, René Ifrah, Monica Bleibtreu en Petra Kelling.

De 38-jarige Leo heeft nog niet veel bereikt en woont nog bij zijn moeder. Hij traint met zijn vriend een joods jongenselftal. Dan wordt hij halsoverkop verliefd op straatvioliste Mascha, die echter op het punt staat te emigreren. Leo's pogingen haar te laten blijven, lijken af te steven op een fiasco.

Wolfsburg

2003 | Drama

Duitsland 2003. Drama van Christian Petzold. Met o.a. Benno Fürmann, Antje Westermann, Astrid Meyerfeldt, Stephan Kampwirth en Matthias Matschke.

Christian Petzold geeft de kijker met Wolfsburg niet de plotpuzzels van zijn andere films zoals Toter Mann. Het is duidelijk hoe het leven van Philipp (Fürmann) verandert. Tijdens een gsm-ruzie op het platteland rijdt hij een jongen dood. Verscheurd door spijt, maar niet in staat zich aan te geven bij de politie, zoekt Philipp de moeder (Hoss) van de jongen op. Weinig kans dat deze zet iemand helpt. Wolfsburg is geen typische Petzold-vertelling, maar gelukkig is er wel spannende Petzold-psychologie en kranig acteerwerk te zien.

Der Felsen

2002 | Romantiek, Drama

Duitsland 2002. Romantiek van Dominik Graf. Met o.a. Karoline Eichhorn, Antonio Wannek, Sebastian Urzendowsky, Ralph Herforth en Peter Lohmeyer.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.

All'Arrabbiata - Eine kochende Leidenschaft

2001 | Komedie

Duitsland 2001. Komedie van Hanno Salonen. Met o.a. Thomas Lehmann, Aleksandar Jovanovic, Stefanie Schmidt, Peer Jäger en Oliver Broumis.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.

Azzurro

2000 | Drama

Italië​/​​Frankrijk​/​​Zwitserland 2000. Drama van Denis Rabaglia. Met o.a. Paolo Villaggio, Francesca Pipoli, Marie-Christine Barrault, Renato Scarpa en Julien Boisselier.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.

Azurro

2000 |

Frankrijk​/​​Italië​/​​Zwitserland 2000. Denis Rabaglia. Met o.a. Francesca Pipoli, Soraya Gomaa en Paolo Villaggio.

Katrin is een onafhankelijke vrouw van midden dertig, die door haar baas, met wie ze op vakantie is, in de steek wordt gelaten op Corsica. Hier begint een zoektocht naar zichzelf. Der Felsen is langzaam opgebouwd en psychologisch spannend. De montage is inventief en werd veelvuldig bekroond op Duitse filmfestivals, maar het acteerwerk van vooral Eichhorn en Wannek mag er ook wezen. Grafs digitale camera tenslotte, die zo vaak onbezonnen wordt gebruikt, kiest telkens overwogen kaders. Ook al filmt zij het Corsicaanse landschap, toch toont zij, zoals een Duitse recensent schreef, 'dat men Duitsland altijd meeneemt, dat men weg wezen moet om aan te komen'.