Gianluigi Chirizzi: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Le Notti del terrore

1980 | Horror

Italië 1980. Horror van Andrea Bianchi. Met o.a. Maria Angela Giordan, Gianluigi Chirizzi, Karin Well, Peter Bark en Simone Mattioli.

Een verschrikkelijke film - we hebben het Zombie-gedoe wel gezien en in dit zoveelste produkt ziet men alleen maar herhalingen van voorgaande films. De levende doden voeden zich nog steeds met mensen, het liefst mooie meisjes. De makers schijnen te denken dat het publiek geniet bij het zien opeten van goed gebouwde leden van het vrouwelijk geslacht. De monsters worden er echter niet mooier door. Ook bekend als ZOMBIE HORROR.

La Ragazza del vagone letto

1979 | Misdaad

Italië 1979. Misdaad van Ferdinando Baldi. Met o.a. Silvia Dioniso, Frank Torell, William Berger, Werner Pochath en Zora Kerova.

Een prostituée wordt door een drietal playboys in een trein misbruikt en geterroriseerd. De passagiers kijken toe tot één man ingrijpt. De film bouwt geen spanning op en zo is het een weinig interessant produkt geworden.

La ragazzina

1974 | Erotiek, Komedie

Italië 1974. Erotiek van Mario Imperoli. Met o.a. Gloria Guida, Colette Descombes, Paolo Carlini, Gianluigi Chirizzi en Andrea Resino.

Een aantrekkelijk meisje van zestien (Guida) wordt aanbeden door haar mannelijke klasgenoten; haar vurigste aanbidder is een smeerlap, die de meisjes van de school - na ze eerst zelf uitgeprobeerd te hebben - doorspeelt aan oudere heren. Guida gaat echter niet in op zijn avances, omdat ze verliefd is op de leraar kunstgeschiedenis; en die mag wel. DAS SCHULMÄDCHEN-REPORT op zijn Italiaans.

Le Monache di Sant'Arcangelo

1973 | Drama, Historische film, Erotiek

Frankrijk​/​​Italië 1973. Drama van Domenico Paolella. Met o.a. Anne Heywood, Luc Merenda, Ornella Muti, Muriel Catala en Martine Brochard.

Om de opvolging van een abdis van een Napolitaans klooster in de 16de eeuw ontstaat rivaliteit en geïntrigeer. Moeder Giulia die een lesbische relatie heeft met een jonge non, maar een novice boven haar verkiest, schakelt de mededingsters naar de machtspositie uit, maar de verlaten geliefde neemt wraak door het sturen van anonieme brieven naar de aartsbisschop. Een onderzoek, martelingen en een proces zijn het gevolg. Seksuele en andere frustraties bij vrouwen die zonder roeping door hun familie in een klooster zijn gestopt, kunnen boeiende dramatische stof opleveren maar het scenario en de regie zoeken het uitsluitend in effectbejag dat bovendien overdreven wordt aangedikt. De zeer verzorgde fotografie draagt tot weinig positiefs bij.