Phil Mossman: muziek.
Er zijn 3 films gevonden.

Cop Car

2015 | Thriller, Misdaad

Verenigde Staten 2015. Thriller van Jon Watts. Met o.a. Kevin Bacon, James Freedson-Jackson, Hays Wellford, Camryn Manheim en Shea Whigham.

‘Piemel, tieten...’ Deze spannende thriller begint met twee jongetjes die vieze woorden uitwisselen op de prairie van Colorado. Even later gaan ze ervandoor met een verlaten politieauto. Kattenkwaad? Niet volgens sheriff Kretzer (Bacon, uitgerust met handlebar-snorretje op een uitgemergeld drugshoofd). Tijd voor drie kwartier achtervolging in een geconfisqueerde pick-uptruck, met een zwetende sheriff op de hieltjes van twee spitsvondige vlegels. Flarden van genialiteit vliegen de kijker om de oren in scènes waarin zowel de kinderen als de sheriff af en toe de knoppen omgooien. Hoogstaande eenvoud.

We Are What We Are

2013 | Horror, Thriller

Verenigde Staten 2013. Horror van Jim Mickle. Met o.a. Julia Garner, Ambyr Childers, Bill Sage en Kelly McGillis.

Een gothic-horrorsprookje over de waanzin van afzondering, in de dichtbeboste Catskill Mountains in het oosten van Amerika, waar volgens dit verhaal de afgelopen jaren tientallen mensen spoorloos verdwenen. De getormenteerde vader van een teruggetrokken gezin preekt over God en een eeuwenoude traditie die gerespecteerd moet worden en geeft zijn dochters instructies voor de voorbereiding van een ritueel diner. Maar dan vindt de dorpsarts toch een spoor. Sfeervolle thriller vindt een mooie balans tussen intimiteit en verschrikkingen, en laat je zelfs sympathie voelen voor de daders.

Generation Um...

2012 | Drama

Verenigde Staten 2012. Drama van Mark Mann. Met o.a. Keanu Reeves, Bojana Novakovic, Adelaide Clemens, Daniel Sunjata en Sarita Choudhury.

John (Reeves) rijdt met een oude bak als chauffeur door New York. Zo brengt hij bijvoorbeeld Violet (Novakovic) en Mia (Clemens), die bijklussen als escort, van en naar hotels en feestjes. John probeert hun verveelde bestaan wat op te fleuren met een camera die hij heeft gestolen. Ondertussen heeft geen van de drie een idee waar ze heen willen, met het leven. Schrijver-regisseur Mann weet hun doelloosheid best aardig te vangen, maar dat maakt zijn film nog niet boeiend om naar te kijken.