En nu...? Nu kan ze eindelijk de sfeer en expressie die ze al jaren in haar hoofd had, uiten. “Als ik schetsen van tien jaar geleden zie dan denk ik, ja, die zou ik nu nog steeds kunnen maken. Natuurlijk zijn er ook veel dingen veranderd, maar dezelfde kern zit er nog steeds in.”
Haar inspiratie haalt ze uit de geschiedenis, vooral de jaren ’50 en ’60. “Ik werd op de middelbare school al helemaal verliefd op het existentialisme, de zwarte coltruien en de rode wijn." Die sfeer. En ook oude tekenfilms en televisieprogramma’s uit die tijd delen die esthetiek. “Het is heel kleurrijk, de prints zijn enorm overdreven, uitvergroot en vervolgens versimpeld.
Wat ze wil maken is wel duidelijk. Hoe ze het wil maken ook. Maar waar ga je het dan maken? Ze wist tijdens haar studie al dat ze waarschijnlijk niet zo goed zou passen in een bestaand bedrijf binnen de modeindustrie. Dus zat er eigenlijk maar een ding op: samen met een bevriende studiegenoot startte ze haar eigen bedrijf, ELZINGA.
Samen timmeren ze hard aan de weg om het bedrijf succesvol te maken. Maar wat succes dan precies is? "Ook al gaat dit misschien wel helemaal niet lukken. Als ik gewoon kan doen wat ik leuk vind en kan maken waar ik achter sta, en daarmee genoeg verdien om rond te komen, dan is dat een hele prestatie. Dat is voor mij ook al succes."