Les Hooper: muziek.
Er zijn 3 films gevonden.

Roadflower

1993 | Actiefilm

Verenigde Staten 1993. Actiefilm van Deran Sarafian. Met o.a. Christopher Lambert, Craig Sheffer, Christopher McDonald, Alexandra Lec en Michelle Forbes.

Vijf mensen, drie mannen en twee vrouwen maken een tocht door de Californische woestijn. Ze worden achtervolgd door en psychopaat en drie kompanen, die hen gijzelt. Hulp van buitenaf lijkt onmogelijk, waardoor hun situatie uitzichtloos is. Jack (Lambert), die van de gegijzelden is ziet zijn kans schoon en weet na veel geweld de anderen te bevrijden. Verrassingsloze actiefilm met grof geweld en een uiterst mager scenario van Tedi Sarafian. Het camerawerk is van James L. Carter. Een dieptepunt in Lambert's carrière.

Solar Crisis

1992 | Sciencefiction

Verenigde Staten​/​​Japan 1992. Sciencefiction van Alan Smithee. Met o.a. Tim Matheson, Charlton Heston, Peter Boyle, Annabel Schofield en Jack Palance.

Het is 2050. Volgens berekeningen stoot de zon binnen 48 uur een gigantische vuurbal af die de aarde voor het grootste deel zal vernietigen. Voorafgaande stormen hebben reeds voor chaos gezorgd die de maatschappij heeft ontwricht. Een ruimteschip onder bevel van Matheson wordt naar de zon gezonden om een poging te wagen de dreigende ramp te voorkomen.

Back in the U.S.S.R

1992 | Misdaad, Actiefilm, Thriller

Verenigde Staten​/​​Rusland 1992. Misdaad van Deran Sarafian. Met o.a. Frank Whaley, Natalya Negoda, Roman Polanski, Dey Young en Ravil Isyanov.

Amerikaan Whaley gaat met vakantie naar de Russische hoofdstad, wordt verliefd op gangsterliefje Negoda en krijgt het daarom aan de stok met haar verloofde, boef Polanski. Slecht spel, een waardeloos verhaal en pover gefilmd. Mislukte post- perestro[KA3]ika productie van Amerikaans-Russische makelij die geheel en al werd gedraaid in Moskou (en dat is te zien). Een dieptepunt in de carri[KA2]ere van Polanski, die normaal gesproken niet ontbloot is van vaardigheden. Producent Lindsay Smith, die kennelijk niet weet dat ook het schrijven van een scenario een vak is, pende het draaiboek (om meer geld in zijn zak te steken) neer naar een verhaal van medeproducent Ilmar Taska en hemzelf. Yuri Neyman stond achter de camera.