Judy Landers: cast.
Er zijn 9 films gevonden.

The Divine Enforcer

1992 | Thriller

Verenigde Staten 1992. Thriller van Robert Rundle. Met o.a. Michael Foley, Erik Estrada, Jan-Michael Vincent, Judy Landers en Don Stroud.

Net toen we dachten dat we alles gezien hadden, komt deze lachwekkende thriller uit. De hoofdrol is voor Foley die er lijkbleek uitziet als de nieuwe priester in een buurt van Los Angeles, die soms veel wegheeft van de hel. Vader Daniel, zelf ook een beetje getikt, start een privé-oorlog tegen plaatselijke gangsters en een dolgedraaide seriemoordenaar. Ondertussen hebben de gevestigde namen uit actiefilms, Estrada en Vincent, passieve rollen als bevriende geestelijken die weinig meer doen dan de laatste misdaadverhalen uit de krant lezen. Het is mogelijk dat de filmmakers een komedie wilden maken. Ook bekend als The Confessional en Deadly Avenger.

Club Fed

1990 | Komedie, Drama

Verenigde Staten 1990. Komedie van Nathaniel Christian. Met o.a. Lance Kinsey, Judy Landers, Karen Black, Burt Young en Allen Garfield.

Gooi-en-smijtfilm met louter sterren over een weelderige gevangenis voor rijke en prominente criminelen. De aanstootgevende zotternij is bedoeld als satire op de moderne hebzucht en hypocrisie. De conservatieve tv-verslaggever Wally George en de vrouwelijke worstelaar 'Queen Kong' hebben allebei een gastrolletje.

Ghostwriter

1989 | Fantasy, Komedie, Thriller

Verenigde Staten 1989. Fantasy van Kenneth J. Hall. Met o.a. Judy Landers, Audrey Landers, Jeff Conaway, Joey Travolta en Anthony Franciosa.

Een misser met een goede rolbezetting over de geest van een ster die op Marilyn Monroe lijkt (Audrey Landers), die bezig is haar memoires voor een verslaggeefster (haar zuster Judy Landers) op te tekenen en die uiteindelijk haar eigen moord weet op te lossen. De domme grappen beroven het verhaal van al zijn charme.

I Was a Teenage Sex Mutant

1988 | Sciencefiction, Komedie, Erotiek

Verenigde Staten 1988. Sciencefiction van David DeCoteau. Met o.a. Billy Jacoby, Stuart Fratkin, Judy Landers, Olivia Barash en Raymond O'Connor.

Experimenten met buitenaardse wezens maken van een welgemanierde student een groot minnaar (met een kreunend, buisvormig geslachtsorgaan op zijn hoofd). Tal van grappen voor ingewijden, waaronder een gastrolletje van Troy Donahue, kunnen deze goedkope film niet verheffen.

Stewardess School

1987 | Komedie

Verenigde Staten 1987. Komedie van Ken Blancato. Met o.a. Brett Cullen, Mary Cadorette, Donald Most, Sandahl Bergman en Vicki Frederick.

Een grote studio heeft geld gefourneerd om dit 'komische' wanproduct te maken en liet het vervolgens een jaar op de plank liggen. Daar had het moeten blijven. Scenario van regisseur Blancato. Ook bekend als STEWARDESS ACADEMY.

Hellhole

1985 | Thriller

Verenigde Staten 1985. Thriller van Pierre De Moro. Met o.a. Ray Sharkey, Judy Landers, Mary Woronov, Marjoe Gortner en Edy Williams.

De onschuldige Landers wordt gevangen gehouden in een herstellingsoord voor vrouwen, waar vreemde experimenten gedaan worden. Een beter script was geen luxe geweest.

Doin' Time

1985 | Komedie

Verenigde Staten 1985. Komedie van George Mendeluk. Met o.a. Jeff Altman, Dey Young, Richard Mulligan, John Vernon en Colleen Camp.

Inferieure, meer dan ergerlijke kloon van POLICE ACADEMY, die speelt in de John Dillinger Memorial Gevangenis (haha).

The Black Marble

1980 | Romantiek, Drama, Horror, Experimenteel, Komedie, Thriller

Verenigde Staten 1980. Romantiek van Harold Becker. Met o.a. Robert Foxworth, Paula Prentiss, Harry Dean Stanton, Barbara Babcock en John Hancock.

Van inzicht getuigend maar vreemd genoeg een niet beklijvend liefdesverhaal over sexy smeris Prentiss en haar nieuwe collega (Foxworth), een romantische alcoholist die verdrinkt in de werkelijkheid van zijn baan. Naar de roman van Joseph Wambaugh.

The Yum-Yum Girls

1976 | Komedie

Verenigde Staten 1976. Komedie van Barry Rosen. Met o.a. Judy Landers, Tanya Roberts, Michelle Dawn, Carey Poe en Stan Bernstein.

Een film over een stel jonge meisjes dat naar New York komt om fotomodel te worden. Deze vermakelijke onzin werd vervaardigd voordat Landers en Roberts succes boekten op de Amerikaanse televisie. Als toeristische rondleiding door het modewereldje is de film heel aardig, maar het script is allesbehalve grappig.