Margot Werner: cast.
Er zijn 4 films gevonden.

Im Weissen Rössl

1979 | Muziek

Duitsland 1979. Muziek van Eberhard Hauff. Met o.a. Margot Werner, Helmut Lohner, Henning Schlüter, Petra Maria Grühn en Claus Eberth.

De chef-kelner Leopold is verliefd op de waardin Josepha, maar deze heeft alleen oog voor de jaarlijks terugkerende dr. Siedler. De revue-operette van Benatzky heeft in deze tv-film de proporties gekregen van een landelijke geschiedenis. Men mag geen klatergoud verwachten, maar hij is op zijn minst interessant, ook al door de keus van de hoofdrolspelers: de chansonniére Werner en de befaamde acteur Lohner.

So oder so ist das Leben

1976 | Drama, Romantiek

Duitsland 1976. Drama van Veit-Relin. Met o.a. Maria Schell, Gerald Robard, Christine Schubert, Reinhard Kolldehoff en Margot Werner.

Een melodrama over een teleurgestelde echtgenote, die tevergeefs naar het levensgeluk zoekt. De film is een produktie van het echtpaar Veit-Relin. Ook bekend als HEUTE ABEND SIND WIR IN VERONA.

Bomber und Paganini

1976 | Komedie

Oostenrijk 1976. Komedie van Nicos Perakis. Met o.a. Mario Adorf, Tilo Prückner, Margot Werner, Barbara Valentin en Hannelore Schroth.

Adorf en Prückner als twee Duitse Stooges in een vrolijke klucht over twee kleine gauwdieven die bij het kraken van een kluis blind respectievelijk kreupel worden, waarna de film enkele kostelijke slapstick-grappen biedt. Deze voltreffer was het debuut van Perakis, die o.a. assisteerde bij Schlöndorff en Hauff. Scenario van regisseur Perakis, Joe Hembus en Uli Greiwe. Camerawerk van Dietrich Lohmann.

Lieb Vaterland, magst ruhig sein

1975 | Thriller

Duitsland 1975. Thriller van Roland Klick. Met o.a. Heinz Domez, Catherine Allégret, Georg Marischka, Günther Pfitzmann en Dietrich Frauboes.

Een politiek steekspel tussen Oost- en West-Berlijn. In het midden Bruno die door de Oostkant naar de andere zijde wordt gestuurd om een vies zaakje op te knappen. Hij speelt dubbelspel, maar wordt aan de Westzijde beloond met gevangenisstraf voor een oude misdaad. Dit alles met op de achtergrond de Berlijnse muur in de eerste helft van de jaren zestig. In deze thriller wordt overtuigend aangetoond dat aan beide zijden van de demarcatielijn de politiek even smerig is.