Phyllis Diller: cast.
Er zijn 18 films gevonden.

The Boneyard

1990 | Horror

Verenigde Staten 1990. Horror van James Cummins. Met o.a. Deborah Rice, Ed Nelson, James Eustermann, Norman Fell en Denise Young.

Ondanks de participatie van komische acteurs, betreft het hier een intense poging tot horror. Het verhaal gaat over kannibalistische wezens die een lijkenhuis terroriseren. Schrijver/regisseur Cummins slaagt erin de kijker een paar keer echt te laten schrikken (zonder gebruik te maken van realistisch bloederigheid etc.). Helaas duwt hij er ook zulke onnozele scènes in als een gevecht met een monstrueuze poedel. Rice speelt een uiterst ongebruikelijke en sympathieke heldin.

Pucker Up and Bark Like a Dog

1990 | Drama

Verenigde Staten 1990. Drama van Paul S. Parco en Paul Marco. Met o.a. Jon Gries, Lisa Zane, Barney Martin, Sal Lopez en Christopher Maher.

Een getalenteerde maar onzekere kunstenaar wordt verliefd op een vrouw die probeert actrice te worden. Deze uit het leven gegrepen film, die zich afspeelt in Los Angeles, heeft slechts een magere plot. De acteurs zijn aantrekkelijk en punkrocker Williams heeft een geweldig gastrolletje, maar de sterkste kant van deze film is ongetwijfeld de titel.

Happily Ever After

1990 |

1990. John Cowley. Met o.a. Linda Gary, Carol Channing, Edward Asner, Zsa Zsa Gabor en Dom DeLuise.

Een getalenteerde maar onzekere kunstenaar wordt verliefd op een vrouw die probeert actrice te worden. Deze uit het leven gegrepen film, die zich afspeelt in Los Angeles, heeft slechts een magere plot. De acteurs zijn aantrekkelijk en punkrocker Williams heeft een geweldig gastrolletje, maar de sterkste kant van deze film is ongetwijfeld de titel.

Pink Motel

1983 |

1983. Mike Macfarland. Met o.a. Andrew Howard, Cathryn Hartt, Brad Cowgill, Terri Berland en Phyllis Diller.

Een getalenteerde maar onzekere kunstenaar wordt verliefd op een vrouw die probeert actrice te worden. Deze uit het leven gegrepen film, die zich afspeelt in Los Angeles, heeft slechts een magere plot. De acteurs zijn aantrekkelijk en punkrocker Williams heeft een geweldig gastrolletje, maar de sterkste kant van deze film is ongetwijfeld de titel.

Pink Motel

1982 | Komedie, Erotiek

Verenigde Staten 1982. Komedie van Michael J. Macfarland. Met o.a. Terri Berland, Brad Cowgill, Squire Fridel, Cathryn Hartt en Heidi Holicker.

Vijf stellen boeken een kamer voor [KA1]e[KA1]en nacht in het Pink Motel, u kunt wel raden waarom. Deze sketchfilm is verrassend intelligent geschreven (de scènes met Larry en Lisa, allebei nog maagd, en hun geknoei met een hele serie voorbehoedsmiddelen zijn bijzonder geestig) maar heeft danig te lijden onder een ongeïnteresseerde regie, matte vertolkingen en een opvallend povere look. Als de hoteluitbater herkennen we Slim Pickens in één van z'n laatste rollen.

The Adding Machine

1969 | Komedie

Verenigd Koninkrijk​/​​Verenigde Staten 1969. Komedie van Jerome Epstein. Met o.a. Milo O'Shea, Phyllis Diller, Billie Whitelaw, Sydney Chaplin en Julian Glover.

Boekhouder wordt wanhopig als hij hoort dat hij vervangen wordt door een computer. Deze komische fantasie van Elmer Rice is niet geheel foutloos, maar wel interessant. Diller heeft ongebruikelijke rechttoe, rechtaan rol als oude feeks.

The private navy of sergeant O'Farrell

1968 | Komedie

Verenigde Staten 1968. Komedie van Frank Tashlin. Met o.a. Jeffrey Gunter, Phyllis Diller en Bob Hope.

Boekhouder wordt wanhopig als hij hoort dat hij vervangen wordt door een computer. Deze komische fantasie van Elmer Rice is niet geheel foutloos, maar wel interessant. Diller heeft ongebruikelijke rechttoe, rechtaan rol als oude feeks.

The Private Navy of Sgt. O'Farrell

1968 | Drama, Komedie

Verenigde Staten 1968. Drama van Frank Tashlin. Met o.a. Bob Hope, Phyllis Diller, Jeffrey Hunter, Gina Lollobrigida en Mylène Demongeot.

O'Farrell wil wat knappe verpleegsters toegewezen zien om het moreel van zijn mannen op te vijzelen, maar hij krijgt echter Diller. Van de vele afgrijselijke Hope-kluchten is dit wellicht de ergste. Niet leuk, zelfs beledigend. Scenario van John Green, Robert M. Fresco en de regisseur.

Did You Hear the One About the Traveling Saleslady?

1968 | Komedie

Verenigde Staten 1968. Komedie van Don Weis. Met o.a. Phyllis Diller, Bob Denver, Joe Flynn, Eileen Wesson en Jeanette Nolan.

Je hebt het allemaal eens eerder gehoord, dus het heeft geen zin dit prul te gaan zien. Misschien voor de vervente fans van juffrouw Diller.

Did You Hear The One About The Travelin

1968 |

1968. Don Weis. Met o.a. Eileen Wesson, Bob Denver, Bob Hastings, David Hartman en Jeanette Nolan.

Je hebt het allemaal eens eerder gehoord, dus het heeft geen zin dit prul te gaan zien. Misschien voor de vervente fans van juffrouw Diller.

Mad Monsters Party?

1967 | Familiefilm, Horror

Verenigde Staten 1967. Familiefilm van Jules Bass. Met o.a. Phyllis Diller, Boris Karloff, Gale Garnett en Ethel Ennis.

Doctor Frankenstein, die wil aankondigen dat hij met pensioen gaat, brengt een aantal beroemde monsters bijeen in deze gekke animatie voor de jeugd.

Mad Monster Party?

1967 | Horror

Verenigde Staten 1967. Horror van Jules Bass. Met o.a. Gale Garnett, Phyllis Diller en Boris Karloff.

Doctor Frankenstein, die wil aankondigen dat hij met pensioen gaat, brengt een aantal beroemde monsters bijeen in deze gekke animatie voor de jeugd.

Eight on the Lam

1967 | Komedie

Verenigde Staten 1967. Komedie van George Marshall. Met o.a. Bob Hope, Phyllis Diller, Jonathan Winters, Jill St. John en Shirley Eaton.

Weer zo'n vreselijke wat recentere Hope-komedie; dit keer is hij een weduwnaar met zeven kinderen die tienduizend dollar vindt. Zelfs Winters kan bij zo'n fiasco geen redding meer bieden.

Did I Get A Wrong Number! Boy

1966 | Komedie

Verenigde Staten 1966. Komedie van George Marshall. Met o.a. Marjorie Lord, Cesare Danova, Elke Sommer, Bob Hope en Phyllis Diller.

Weer zo'n vreselijke wat recentere Hope-komedie; dit keer is hij een weduwnaar met zeven kinderen die tienduizend dollar vindt. Zelfs Winters kan bij zo'n fiasco geen redding meer bieden.

Boy, Did I Get a Wrong Number!

1966 | Komedie

Verenigde Staten 1966. Komedie van George Marshall. Met o.a. Bob Hope, Elke Sommer, Phyllis Diller, Cesare Danova en Marjorie Lord.

En dat kregen ze! Resultaat is een waardeloze film die je moet vermijden. Absoluut pijnlijk. Scenario van Burt Styler, Albert E. Lewin en George Kennett.

The Fat Spy

1965 | Avonturenfilm

Verenigde Staten 1965. Avonturenfilm van Joseph Cates. Met o.a. Phyllis Diller, Jack E. Leonard, Brian Donlevy, Jayne Mansfield en Jordan Christopher.

Vanwege de unieke rolbezetting is deze film een `must` voor de echte fans en een verschrikking voor de meeste andere kijkers. (Fat) Jack Leonard speelt een dubbelrol. Het verhaal gaat over een zoektocht naar de Fontein van de Jeugd en werd opgenomen in Florida.

Splendor in the Grass

1961 | Romantisch drama

Verenigde Staten 1961. Romantisch drama van Elia Kazan. Met o.a. Natalie Wood, Warren Beatty, Pat Hingle, Audrey Christie en Barbara Loden.

Nogal zwaar op de hand, dit portret van een verliefd stel in een Texaans stadje aan de vooravond van de Grote Depressie. Maar mét een vrolijke noot, want naar verluidt is Splendor in the Grass ook de eerste film waarin geliefden elkaar een heuse tongzoen geven. Eenvoudige middenstandsdochter (Wood) en rijke, maar gekwelde jongeling (Beatty) zijn smoorverliefd en doen toch braaf hun uiterste best maagdelijk te blijven tot ze getrouwd zijn. Probleem is dat ze van hun botte, ongeïnteresseerde ouders geen toestemming krijgen om in het huwelijk te treden. Frustrerend! Oscarnominatie voor Wood, Oscar voor scenarioschrijver William Inge.

Maniac

1934 | Horror

Verenigde Staten 1934. Horror van Dwain Esper. Met o.a. Bill Woods, Horace Carpenter, Ted Edwards, Phyllis Diller en Thea Ramsey.

Een derderangsfilm, die typisch is voor de uitzinnige Esper en die opgenomen lijkt te zijn in iemands kelder, over een krankzinnige die zijn kwaadaardige dokter vermoordt en vervolgens diens identiteit aanneemt. Hoogtepunten zijn een gepassioneerde monoloog over krankzinnigheid, het uitrukken van het oog van een kat en het vervolgens opeten daarvan en als climax een gevecht tussen twee vrouwen die zich hebben bewapend met injectiespuiten. Truffaut had het niet beter kunnen doen.