Joan Miller: cast.
Er zijn 5 films gevonden.

Heavens Above!

1963 |

Verenigd Koninkrijk 1963. John Boulting en Roy Boulting. Met o.a. Peter Sellers, Cecil Parker, Isabel Jeans, Eric Sykes en Brock Peters.

Wrange satire over het Britse kerkelijk leven met Sellers eersteklas als de dominee die bisschop in het heelal wordt. Oorspronkelijk 118m. Scenario van Frank Harvey en de regisseur. Camerawerk van Max Greene.

Too Young To Love

1960 | Drama

Verenigd Koninkrijk 1960. Drama van Muriel Box. Met o.a. Thomas Mitchell, Pauline Hahn, Joan Miller, Austin Willis en Cec Linder.

Een vijftienjarig prostituéetje belandt in Brooklyn voor een jeugdrechtbank en gaat na verleiding, abortus en syphilis een beter leven leiden. Lauwe verfilming van populaire toneelstuk Pickup Girl van Elsa Shelley, vreemd genoeg in England gedraaid.

No Trees in the Street

1958 | Drama

Verenigd Koninkrijk 1958. Drama van J.Lee Thompson en J. Lee Thompson. Met o.a. Sylvia Syms, Stanley Holloway, Herbert Lom, Ronald Howard en Joan Miller.

De onderlagen van de Engelse samenleving geanalyseerd op hun sterke en zwakke kanten; als menselijk document te steriel.

Yield To The Night

1956 | Drama, Misdaad

Verenigd Koninkrijk 1956. Drama van J. Lee Thompson. Met o.a. Diana Dors, Yvonne Mitchell, Michael Craig, Geoffrey Keen en Olga Lindo.

Een jonge vrouw, die haar rivale in de liefde heeft omgebracht, wacht de doodstraf. Dors is werkelijk buitengewoon als het veroordeelde meisje. De film is min of meer gemodelleerd naar de tragische geschiedenis van Ruth Ellis. De mooiste film van Thompson is een onderkoeld maar roerend pleidooi voor de afschaffing van de doodstraf. Ook bekend als BLONDE SINNER.

Woman in the Hall

1947 | Drama

Verenigd Koninkrijk 1947. Drama van Jack Lee. Met o.a. Ursula Jeans, Jean Simmons, Cecil Parker, Jill Raymond en Edward Underdown.

Een respectabele, maar verarmde moeder van twee kinderen ontdekt dat ze goed aan de kost kan komen door te bedelen bij de rijken en goedgelovigen. Ze ontsnapt echter ternauwenood aan een ramp als ze haar eigen leugens begin te geloven. Dit intelligente en ongebruikelijk melodrama schiet echter tekort in hartstocht.