Khyana El Bitar: cast en scenario.
Er zijn 3 films gevonden.

Die Könige der Nutzholzgewinnung

2006 | Komedie

Duitsland 2006. Komedie van Matthias Keilich. Met o.a. Bjarne Mädel, Frank Auerbach, Steven Merting en Christina Große.

Twaalf jaar geleden ontvluchtte Krischan na een mislukte zakendeal zijn geboortedorp in het Duitse Harzgebergte. Zijn vrienden bleven achter met een schuld en zijn vriendin in verwachting. Nu is Krischan terug - met een volgend zakenplannetje. Hij wil een houthakkerswedstrijd organiseren, zoals hij die in Canada heeft gezien, om de lokale economie een lift te geven. Kan de aimabele loser het dorp weer voor zich winnen? En zijn z'n motieven eigenlijk wel zuiver? Charmante feelgoodfilm in de lijn van Britse arbeiderskomedies als The Full Monty en Brassed Off.

Paradiso - Sieben Tage mit sieben Frauen

2000 | Komedie

Duitsland 2000. Komedie van Rudolf Thome. Met o.a. Hanns Zischler, Cora Frost, Adriana Altaras, Sabine Bach en Khyana El Bitar.

Twaalf jaar geleden ontvluchtte Krischan na een mislukte zakendeal zijn geboortedorp in het Duitse Harzgebergte. Zijn vrienden bleven achter met een schuld en zijn vriendin in verwachting. Nu is Krischan terug - met een volgend zakenplannetje. Hij wil een houthakkerswedstrijd organiseren, zoals hij die in Canada heeft gezien, om de lokale economie een lift te geven. Kan de aimabele loser het dorp weer voor zich winnen? En zijn z'n motieven eigenlijk wel zuiver? Charmante feelgoodfilm in de lijn van Britse arbeiderskomedies als The Full Monty en Brassed Off.

Wilder Westerwald

1995 | Drama

Duitsland 1995. Drama van Bernd Löhr. Met o.a. Claudia Michelsen, Ellen ten Damme, Christian Dürst, Richard Bachenberg en Thomas Karg.

Leuke obscure titel voor Ellen ten Damme-fans, deze korte tv-film waarin een eenzame boer uit het Duitse Westerwald via een huwelijksbureau een Bulgaarse vrouw leert kennen. Juist wanneer hij haar laat overkomen, laat zijn jeugdliefde na jaren afwezigheid weer van zich horen. Terwijl de jongeman met dit onvoorziene luxeprobleem kampt, ontstaat er tussen de vrouwen een soort vriendschap. Eindexamenfilm van Löhr bevat aardige dialogen, maar erg invoelbaar wordt de situatie niet. De regisseur/scenarist was zelf kennelijk ook niet helemaal overtuigd: hij vervolgde zijn loopbaan als cameraman.