• menu
    • voorpagina
    • afleveringen
    • meet-ups
    • archief van de toekomst
    • podcast
    • Onderwijs
    • over
  • categorieën
    • duurzaamheid
    • economie
    • samenleving
    • media
    • politiek
    • technologie
    • wereld
    • wetenschap
  • nieuwsbrief
Zoek
©
word lid

U bent hier:

  1. programma's
  2. tegenlicht
  3. artikelen
  4. bijlagen
  5. 2011 - 2012

Overige bijlagen

  • Samenwerking met Bureau Buitenland

    7 oktober 2011

    Sinds 2011 werkt Tegenlicht samen met het radioprogramma Bureau Buitenland. De programma's zijn sindsdien inhoudelijk op elkaar afgestemd.

  • Collapsus wint prijs op SXSW

    16 maart 2011

    De Nederlandse productie Collapsus, ontwikkeld door producent SubmarineChannel.com in coproductie met VPRO Tegenlicht, heeft gisteravond de Interactive Award in de categorie TV​/​Film gewonnen op het prestigieuze festival SXSW in Austin, Texas.

  • 'Our monetary system is a strange animal'

    28 februari 2011

    Martin Wolf over de anarchie in het internationale monetaire systeem Martin Wolf is hoofdcommentator van de Financial Times in Londen. Hij wordt beschouwd als een van de meest invloedrijke financieel-economische journalisten ter wereld. Tegenlicht sprak met Wolf over de sluimerende valutaoorlog en de noodzaak tot hervorming van het internationale monetaire systeem.

  • Voormalig Tegenlicht stagiair wint radioprijs

  • pagina
  • 1
  • 2
  • Laad meer

meer hoopvolle verhalen?

luister de Tegenlicht podcast

Over de wereld van morgen is nog veel ongewis. Toch vangen we soms een glimp op van de toekomst. In de Tegenlicht Podcast gaat maker Roland Duong in gesprek met denkers en doeners die de toekomst vormgeven en hun visie met ons willen delen. Waarover zijn ze kritisch en waar is ruimte voor hoop?

luister de podcast →

 

thema's

  radicale hoop

alle afleveringen
meet-ups
podcast
over ons
nieuwsbrief
archief van de toekomst

VPRO Backlight: 
tegenlicht in English

categorieën 
wetenschap
technologie
samenleving
politiek
wereld
duurzaamheid
media
economie