Veel twitteraars laten de kans niet onbenut om melding te maken dat aan de hand van hun data allang voorspeld had kunnen worden dat ze Tegenlicht gingen kijken. Ook het reclameblok voor en na uitzending lijkt aan de hand van data nauwkeurig afgestemd op de uitzending.
Selectie van de reacties op Twitter op de uitzending 'Uw persoonlijke data zijn goud waard'.
Metatweets
In veel metatweets vragen mensen zich af of het twitteren tijdens de uitzending geld oplevert of te analyseren valt.
De eerste reactie is dat de meeste mensen zand in de datamotor willen strooien.
Niet gratis
Niet iedereen is het ermee mee eens dat de data gratis wordt weggegeven.
Nieuwe toepassingen
Naast de software die je nu al krijgt, zien ook twitteraars nog vele nieuwe toepassingen met big data.
Voorspellingen
Uiteindelijk zijn het toch de belangrijke voorspellingen waar twitteraars op zitten te wachten.
Tot slot heeft Jordi v/d Bovenkamp nog een oplossing voor diegenen die niet voorspeld willen worden, maar wel willen blijven twitteren.