Komende zaterdag verschijnt de laatste recensie van culiniar journalist Hiske Versprille in Het Paro

Hiske Versprille is culinair journalist. Na haar studie Wijsbegeerte werkte ze een paar jaar als kok. In 2011 begon ze bij Het Parool als algemeen verslaggever, met speciale aandacht voor voeding en voedsel. Na het overlijden van culinair criticus Johannes van Dam volgde ze hem op als restaurantrecensent. In 2014 won Versprille de journalistieke prijs De Tegel voor haar artikelen over een bekend biefstuk restaurant dat paardenvlees als runderbiefstuk presenteerde. Komende zaterdag verschijnt haar laatste recensie in Het Parool, na de zomer gaat ze aan de slag bij de Volkskrant. Pieter van der Wielen spreekt met Hiske Versprille.

Dit fragment is onderdeel van

Nooit Meer Slapen

Hiske Versprille is culinair journalist. Na haar studie Wijsbegeerte werkte ze een paar jaar als kok. In 2011 begon ze bij Het Parool als algemeen verslaggever. Na het overlijden van culinair criticus Johannes van Dam volgde ze hem op als restaurantrecensent. In 2014 won Versprille de journalistieke prijs De Tegel voor haar artikelen over een bekend biefstukrestaurant. Komende zaterdag verschijnt haar laatste recensie in Het Parool, na de zomer gaat ze aan de slag bij de Volkskrant. Pieter van der Wielen spreekt met Hiske Versprille. In het tweede uur is acteur Bartho Braat te gast. Hij staat deze zomer op de planken met de voorstelling 'Wachten op Macbeth' op theaterfestival de Parade. Verder beoordelen we de film 'Hereditary' in de rubriek 'Oordeel Zelf'. Volgens sommigen de engste film van het jaar.