Het IBAN van mijn incasso wijzigt, hoe werkt dat?
U kunt via www.overstapservice.nl een wijziging van uw IBAN doorgeven. Daarnaast kunt u het verzoek tot wijziging IBAN ook per post (VPRO Publieksservice, Antwoordnummer 346, 1200 JC Hilversum) per e-mail (publieksservice@vpro.nl) of telefonisch (088-2058888) aan ons melden.
Er is niet geïncasseerd, hoe kan dat?
Indien er niet geïncasseerd is van uw IBAN, hebben wij nog geen geldige SEPA machtiging om te incasseren. U ontvangt van ons een brief waarin wij u vragen het niet geïncasseerde bedrag aan ons over te maken.
Welke gevolgen hebben IBAN en SEPA op mijn bankafschrift?
De afschrijving van uw IBAN is op een aantal punten gewijzigd:
- onze incassant ID wordt nu vermeld bij de incasso
- uw machtigingskenmerk, het mandaatnummer, wordt nu vermeld bij de incasso
Wat is jullie incassant ID?
Deze unieke code wordt meegegeven aan de incasso ter herkenning. Dit is voor de VPRO : NL12VPR320236970000
Waar kan ik meer informatie vinden?
Voor uitgebreide en actuele informatie over IBAN en SEPA verwijzen wij u graag door naar www.overopiban.nl en www.sepanl.nl